Yksikin lapsimurha on liikaa

Henna Wessman

/ #111

01.09.2012 08:14

Huomenta! Mietin jo eilen lisääväni saatekirjeeseen, että haluamme selvityksen murhaajaisän ja tämän oletetun äidin (joka tosiaan toimii johtavssa asemassa saman alueen lastensuojelussa) sukulaissuhteesta, sekä siitä onko mahdollista että hän on vaikuttanut näiden käsittämättömien päätösten tekoon, jollain lailla. Jos ei suoraan niin voihan sitä alaisilleen "uhkailla" tai sälyttää asioita tuossa asemassa. Nämä äskeiset olivat ihan omia arvailujani, mutta selittäisi joltain osin tätä JÄRJETTÖMYYTTÄ. Ja jos näin ei ole, eikä syytteitä nosteta, voisi lastensuojelun nimen muuttaa edes totuutta vastaavaksi, kuten pedofiiliensuojelu, murhaajiensuojelu tmv. Kyllä niin kiukuttaa. Mutta, kyllä lisään sen lähetekirjeeseen jonka oikeusasiamiehelle lähetän, ja julkaisen kirjeen vielä täällä teillekin ennen kuin sen lähetän, joten saatte vielä kertoa, jos siitä teidän mielestä jotain olennaista puuttuu. Mukava saada kiitoksia adressin perustamisesta, kiitos :) Yleensä, en tällaisia harrasta, mutta tämä aihe kosketti, ihan todella. Voin ihan fyysisesti pahoin lukiessani juttua, vaikken itseäni kovin herkkänahkaiseksi luekkaan. Halusin samantien ryhtyä toimeen, jotta voidaan yhdessä tehdä jotain asian eteen. Kiitos ihan jokaikiselle nimensä laittaneelle, kommentoijalle sekä teille, jotka olette adressia jakaneet, mahtavaa! Jatketaan samaan tahtiin, niin meillä on kasassa hyvä määrä allekirjoituksia 15.9 mennessä!