Yksikin lapsimurha on liikaa

/ #234 Re: ehotus =) Sossujen toiminta on tutkittava perusteellisesti

01.09.2012 20:49

#1: - ehotus =)

Tämän tapauksen pitäisi herättää tutkimaan sossujen toiminta ja saada heidät vastuuseen, koska tässä tapauksessa ovat osasyyllisiä lapsiparan kuolemaan. Ei auta enää vetoaminen resussipulaan eikä muuhunkaan.

Kritisoin erittäin voimakkaasti lastensuojeluviraomaisia. Heidän pitäisi pystyä katsomaan lapsen paras objektiivisesti.

Enemmän koulutettua väkeä sinne. Olen ollut osallisena prosessissa jossa lapset määrättiin äidille vaikka äidin toiminnassa sekä mielenterveydessä oli puutteita. Yleensä viranomaiset ja nimenomaan sossut asettuvat jomman kumman puolelle eivätkä suostu muuttamaan kantaansa vaikka heille esittäisi konkereettisia todisteita. Lapsenetu ei suinkaan läheskään aina toteudu. KUten tässäkin tapauksessa vaikka äiti kertoi huolensa häntä ei kuunneltu eikä otettu vakavasti.

Juuri näin he toimivat.

En tiedä pitäisikö kiittää vaiko "kirota", ei ehkä kumpaakaan mutta ovat syyllistyneet moneen tapaukseen joissa lapselta evätään oikeus toisen puolen isovanhempiin. Tämä ei ole mielestäni lapsen edun mukaista. Lapselle on rikkaus että heidän ympärillään on paljon välittäviä sekä rakastavia lähimmäisiä eli verisukulaisia.

Olen menenttänyt lapsenlapseni  sossun ammattitaidottomuuden ja kenties välipitämättömyyden vuoksi.  Valheellisten puheiden ja tuulesta temmattujen asioiden perusteella siellä voidaan tehdä sellaiset paperit että oksat pois. Käräjäoikeus on vain kumileimasin. Eivät he jaksa enää perehtyä kokonaistilanteeseen, koska  luottavat lausunnonantajien puumerkkeihin.