Yksikin lapsimurha on liikaa

itsekkinäiti

/ #246 ajatteliko kukaan?!

01.09.2012 22:30

onko kukaan miettinyt kuinka paljon on totta äidin olosuhteista puhutuissa asioissa? kuka teki ilmoitukset äidistä? oliko oikeasti syytä tehdä ilmoituksia? nämä naapurit jotka ovat äidistä tehtyjen ilmoituksien takana, tekivät myös minusta aikoinaan ilmoituksia, mm. koska likaiset tiskit oli tiskipöydällä(näkyi kun ikkunasta kurkittiin sisään), terve järkisiä?! omat lapseni olivat tekemisissä äidin ja muiden kanssa paljon. minulle ei IKINÄ tullut pieneen mieleeni että lapseni olisivat vaarassa tai huonon esimerkin vaikutuksen alaisena. poikani pitävät heistä paljon, he käyttäytyivät todella esimerkillisesti kaikkia kohtaan. tästä jokainen voi päätellä ketkä kaikki ovat syyllisiä tapahtumien kulkuun, minun mielestäni. jos äiti väsyy naapureiden kiusaamisesta, onko huostaanotto oikea vaihtoehto?! nämä sosiaalityöntekijät totesivat minulle omissa asioissani "juu, ei onnistu. ei kuulu meidän toimenkuvaan" aina kun pyysin apua. kun ilmaisin tytymättömyyteni, tuli vastaukseksi "lasten kasvatus oppi ei kuulu meidän koulutukseen. me ei saada ottaa kantaa lasten kasvatuksellisiin asioihin. me vain kuuntelemme vanhempia"... eerikaa kovasti kaivaten ja ikävöiden, jokainen hirviö vastuuseen joka aikaan on tämän saattanut, vaikka se ei tyttöä takaisin tuo...