Autetaan vammaisperhe voittoon taistelussa huostaanottoa vastaan

Ansku
Vieras

/ #61 sekoitetaan vielä

05.01.2011 03:56

Ihmettelen myös todella, että lapset ovat saaneet asua kotonaan tähän asti..luulisi, että avun tarve ja vaikein aika on ollut, ja jo ohi, kun ovat olleet pieniä...tuonikäiset osaavat itse sanoa/päättää, missä haluaisivat olla...verrataampa siihen "egyptinmummoon"...isommat oli ne tahot, jotka päätti, että saa asua pojan perheessä.. ja varmasti perusteita katsottiin läpi sormien...ei se niin yksinäinen voinut olla tässä maailmassa...mutta puolustajia löytyi rajojen ulkopuolelta, jotka vielä jopa päättivät asian...Mistä löytyy se taho, joka puolustaa vähän isommilla saappailla tätä oman maamme perheen ahdinkoa !! Vai onko kunta väsynyt avustamaan perhettä käytännön asioiden hoidossa ? tai paremminkin ne, joiden sitä työtä pitäisi tehdä? Kyllä tällä perheellä on oikeus vaatia kunnon vastinetta ja töiden hoitamista, vaikka kunta kustannukset maksaakin. Itse yrittäjänä parikymmentä vuotta toimineena, nyt eläkkeellä, monenlaista työntekijää työllistäneenä, voin tuollaiset luuseroinnit uskoakin. Mutta palautteen antaminen ei saa vaikuttaa palvelujen heikentämiseen, päinvastoin !! kuuleeko sosiaalijohtaja !!