Säästetään Metsäkankaan koulu Lahdessa

/ #12 Surullista

20.09.2012 10:04

Hei!
Kyllä olen niin pettynyt, juuri muutimme Metsäkankaalle ja poikani meni täällä eskariin. Ja yksi asia miksi olin niin iloinen että saimme täältä asunnon oli se että täällä on ihana lähiökoulu. Nämä lähiökoulut ovat todella arvokkaita ja tärkeitä, juuri tänä päivänä. Mutta ei kun vaan kaikki hyvät asiat lopetetaan kutan pikkukoulut. Mikä mättää? Pitäs ajatella lasten ja nuorten hyvinvointia ja heidän parastaan. Mutta kyllä tässä nyt ajatellaan jotain ihan muuta. Eikö jo olla nähty ja kuultu tarpeeksi karmeita asioita, mutta tuntuu että vaan ahtaammalle ajetaan!! Eikö jo mene jakeluun että tälläset asiat kuten pikkukoulujen lakkauttamiset, eivät TODELLAKAAN ainakaan paranna asioita. Miksi tehdään juuri vääriä päätöksiä jatkuvasti, kun nyt olisi korkea aika herätä ja alkaa OIKEESTI ajattelee lasten ja nuorten parasta. Ja toimimaan heidän parhaakseen!!! Mikä on ihan OIKEESTI tärkeintä, sitä sopii miettiä heidän jotka ovat niillä paikoilla, ketkä vaikuttaa näihin päätöksiin!!! T: Surullinen ja pettynyt äiti, monien joukossa :( :(