Autetaan vammaisperhe voittoon taistelussa huostaanottoa vastaan

tiina vousden
Adressin tekijä

/ #75 Re: Re: Re: Re: autetaan vammaista perhettä

06.01.2011 21:50

#74: senni nieminen - Re: Re: Re: autetaan vammaista perhettä

Heipparallaa Senni Nieminen,

Kiitos kommentistasi!

Hernesniemien koti oli siisti, kodikas, hehkui lämpöä<3 Jotkut ihmiset eivät pidä eläimistä, toiset rakastavat niitä. Kyllä eläimet ovat lapsille ja kaikenikäisille, jotka niistä pitävät, ihania seuralaisia. Lemmikkinsä olivat kaikki suloisia, fiksuja, hyvin käyttäytyviä. Ei heillä ollut minkäänlaista kissan pissan hajua. Ruoka :) Koko perheestä näkee, että voivat hyvin ja syövät monipuolista ruokaa. Lapset ovat sporttisia, hyvässä kunnossa, hyvin käyttäytyviä, hymy herkässä, innostuneita erilaisista asioista.

Ainoa, mitä ihmettelen, miten voi olla huostaanottoasia esillä tässä perheessä. Vanhemmat ovat suoriutuneet kasvatustehtävästään paljon paljon paremmin, kuin moni normiperhe.

Lasten kiireellisen sijoituksen tähden, vanhempien taksi liput on typistetty. Tiedätkö, miten äitinsä on käynyt katsomassa lapsiaan lastenkodissa? 18 asteen pakkasessa 11 km:n matkan pyörätuolillaan. Vanhemmat rakastavat lapsiaan ja näiden vanhempien kohdalla esteiden yli mennään vahvalla Suomi-sisulla. Ei ole taksiin varaa, mennään pyörätuolilla:)

Adressin teimme perheen äidin, Pirjon, kanssa. Toivomme, että auttaa. Jos Senni, keksit jotain muuta, olen iloinen kaikesta avustasi! Kiitä etukäteen!

Kiitos, kun välität <3

Lämpimin terveisin