Perussuomalaiset ei ole "The Finns"

dick

/ #504 Re:

12.11.2012 14:57

#26: jartsa -

Sä oot jartsa ihan pihalla kaikesta. Ihan oikeesti, naivi ja sinisilmäinen pikkupullamössö puudeli. Opetteli ensin mitä sanat rasisti, populismi, demokratia ja avoin tarkoittavat. Ei mitään uuskieltä. Annan esimerkin, jotta ymmärrät mitä uuskieli tarkoittaa: "Kestävyysvaje", kuulostaa hienolta ja harmittomalta ja saa tavallisen ihmisen tuntemaan itsensä hieman juntiksi kun ei ole aiemmin kuullut tällaista sanaa. Suomeksi tämä sana on VELKAANTUMINEN. Esimerkki 2. "Vaalirahasotku", kuulostaa taas kerran harmittomalta, suorastaan pieneltä erehdykseltä tai kirjanpitovirheeltä. Suomeksi se tarkoittaa KORRUPTIORAHAA.

Näin. Nyt kun toivottavasti sait narunpäästä kiinni, opettele mitä sanat tarkoittavat ja miten niitä käytetään eliitin omistamassa mediassa leimakirveenä. Populismi on positiivinen asia. POPULISMI ON ELITISMIN VASTAKOHTA!!! Haloo, elitisti on rasisti muita kohtaan, ihonväristä riippumatta. Elitisti ajattelee itseään ja omaa eliitti kuppikuntaansa.

MAAHANMUUTTOKRIITTISYYS on tarkoitettu SUOMALAISILTA SUOMALAISILLE. Ei koske yhtäkään maahanmuuttajaa.  Se on Suomeen ei mahdu kaikki maailmaan maahanmuuttajat, eivätkä ne ottamalla lopu. Haluatko suomeen 400 000 000 maahanmuuttajaa perusteettomasti? Vai haluatko miettiä ääneen millä tavalla tulisi maahanmuuttajat valita jotta säilytämme oman kulttuurimme ja maamme ja voimme silti tarjota oikeille maahanmuttajille hyvän paikan asua. Maahanmuuttokriittisyys on HYVÄ ASIA SUOMEN MAAHANMUUTTAJILLE; niille oikeille, ei loisijoille.

DEMOKRATIAA ei voi olla missään muodossa missään päin maailmaa ilman AVOINTA KESKUSTELUA. Jos asioita ei saa sanoa ääneen, emme elä demokratiassa. En jaksa kirjoittaa enempää, käsität jo ehkä mistä on kyse. SINUA ON HUIJATTU MEDIAN TOIMESTA. Sinä olet uhri. Selvitä asiat äläkä ole papukaija joka osaa toistaa kuultuja sanoja tajuamatta siitä mitään.