Stop eläinsuojeluterrorismille.

Vieras

/ #23

18.01.2011 13:46

Minä olen myös lopen kyllästynty yöllisiin pahantekijöihin tässä meidänkin tilan pihapiirissä, olisi mukavaa joskus nukkua huolettomasti.

Eikö olisi kaikkien kannalta reilua, niin eläinaktivistien kuin viljelijöidenkin, että jos aktivistit tahtovat tulla syynäämään paikkoja niin viljelijät antaisivat tulla, tietyin ehdoin toki! Eläinaktivistit voisivat tehdä näitä "tarkkailu- ja kuvauskäyntejään" päiväsaikaan ( tai ainakin inhimillisempään aikaan kuin keskellä yötä) ja ilmoittaa tilanväelle vaikkapa vain 15 min etukäteen tulostaan. Nimittäin jos tilala on jokin asia epäasiallisesti, niin 15 min tai edes tunnissa ei niitä asioita saa korjatuksi. JA tämä ilmoitus olisi hyödyllinen myös tilanväelle, kun eihän meistä kukaan vieraita eläintilihin päineen halua päästää. Näin ratkeaisi se asia ettei tarvitsisi salassa mennä tutkimaan. Toki sehän on selvää, että jos joku haluaa eläimiä vahingoittaa (kuten tuo pakkaseen päästäminen) niin eihän se sitä valvotusti tee.

Ólen aika huono tuomaan asiani kirjallisesti esille, mutta toivottavasti joku ymmärsi kantani. Minä en hyväksy aktivismia, enkä eläinten kaltoin kohtelua, mutta se vaan on fakta, että hyvinvoiva eläin tuottaa, sairas ei. Minä olisin henkilökohtaisesti valmis avaamaan navettamme ovet utelijoille katseille, mutta ehtona on asiallinen käyttäyminen, etukäteen ilmoittaminen (jotta voin olla paikalla) ja että materiaali jonka vierailijat saavat niin se esitetään myös suuremmalle yleisölle alkuperäisessä muodossaan mitenkään sitä mustamaalatta. Minä en puhu kaikkien maidontuottajien suulla, mutta oma mielipiteeni on tämä.