Vesistöjen puolesta - Stop Talvivaara

Oikeusvaltiolainen

/ #629

13.11.2012 15:11

Typerin kysymys mikä nyt esitetään: "Pitäisikö Talvivaara sulkea?" SE ON SULJETTAVA HETI JA IKUISIKSI AJOIKSI ja maalaisjärki käyttöön, kun kerran ns. asiantuntijat töppöilevät näin rankasti. Tärkein vastaus mikä nyt pitäisi julkisuuteen ilmoittaa: "Vastuuhenkilöiden nimet ja heidän rahalliset korvausvastuusummat." Ei kai näitä lupia ole ilman suuria vakuusrahoja myönnetty? Jos on niin kaikki, joilla on sormet ollu Talvivaara-sopassa pelissä mukana omaisuudet tulee jäädyttää niin pitkäksi ajaksi kun luonto on ennallistettu ja asukkaat ja eläimet pystyvät käyttämään turvallisesti vettä tarpeisiinsa. Vai pitäisikö järjestää nenäpäivä Suomen kansalaisten ja tuhotun luonnon avuksi vai auttaako EU:n nyt vastavuoroisesti Suomea, kun kerran näin massiivinen tuho on saatu aikaiseksi. Viikkokausia on puhuttu puuta heinää, milloin selittäjät antavat konreettista apua???????????????????????????????????????????????????????????