Kansanäänestys EU-jäsenyydestä

HESE

/ #50 Re: Re: Maksaa paljon

26.11.2012 18:13

#46: LICA - Re: Maksaa paljon 

 En tietenkään muuta ylikaiken rakastamastani maastani yhtään minnekkään, vaan toivon suomen palautuvan kaltaisteni oikeamielisten ja rehellisten  suomalaisten etuja ajavaksi kotimaaksi, joksi se aikoinaan julistettiin ja jonka puolesta isämme ja ukkimme verisesti taisteli. Koti, uskonto ja isänmaa merkitsevät minulle oikeasti paljon, eikä se ole minulle mikään vaali valehtelu, vaan sanojen varsinaisessa tarkoituksessa merkitsevä ja tärkeä. Kuinka voidaan ajatellakkaan, että pelkästään bisneksiä varten luotu EU, olisi yksilön tai yhden kansan etuja ajava järjestelmä. Olemmehan jo saaneet lehdistäkin lukea, kuinka me köyhät suomalaiset joudumme maksamaan muiden maiden pankkien luottotappioita, jotka kustannetaan tulevilla epäoikeudellisesti pienituloisiin kohdennetuilla veronkorotuksilla ja vähentämällä omia palveluitamme, kuten jatkuvasti heikkenevä sairaan- ja vanhustenhoito. Suomen puolustusta suomenhallitus heikensi dramaattisesti saadakseen säästöjä muidenmaiden ongelmien ja velkojen maksamiseksi, toivottavasti siitä emme joudu maksamaan sitä kovinta laskua.  Suomi itse rypee kohta syvässä lamassa, eikä kukaan ulkopuolinen valtio tai euroopanunioni pysty auttamaan, koska ovat jakaneet rahat rikkaille hyväveli järjestelmässä.  Sama valuutta euro, ei senkään merkitys matkaillessa ole merkittävä, koska pankkikortilla minä maksan nytkin ja matkustus kieltoakaan meillä ei minun elämäniaikana ole koskaan ollutkaan. Yhteisvaluutta eurosta irtautuminen hyödyttäisi meitä kuten ruotsia ja norjaa, eli ei hädän päivääkään, vaan bisnes on sujunut ja sujuu paremmin kuin  euromailla.