Vetoomus:Turvaa elämää - Liikkuva Poliisi on säilytettävä

/ #151 Kerrassaan erinomainen kannanotto LP:n puolesta

28.11.2012 09:48

#145: Miguel - UUTTA NÄKÖKULMAA

Täyttä asiaa kirjoottaa Miquel.  On todella ajattelematonta ja lyhytnäköista suunnitella liikenteen valvontaan erikoistuneen organisaation alasajoa. Paatero ei omissa blogikirjoituksissaan ja esiintuloissaan tykkää eikä ymmärrä, miksi häntä tässä asiassa arvostellaan, mutta ei kait sitä tilannetta sieltä luurankotornista näekään, mikä tilanne maanteillä vallitsee. Kaiken huippu oli tämä nuoren ja sorjan liikenneministerimme takinkääntötemppu taannoin, -eli vielä eilen oli vahvistamassa liikkuvaa poliisia, niin sitten tänään toteaa, että LP on turhanpäiväinen organisaatio ja joutaa sylttytehtaalle. Sinällään yhtä ailahtelevaa on ollut koko hallituksen toilailut ja siinä suhteessa Kyllöskä palasi ainoastaan hallituksen raiteille.

Muuten kylläkin tunnelin päässä näkyy jo valon pilkahduksia: Aaltomaan pahvi alkaa repeillä poliitikkojen hyppysissä, siitä oiva esimerkki poliisiasemien lakkauttamisten alasajo. Eli kaikkia kiviä ei suinkaan ole vielä käännetty !