Valko-Venäjä-vetoomus

Kaarlo Nurmikumpu, Kemijärvi
Vieras

/ #7 Valko-Venäjällä ei ole esim. työtömyytä nimeksikään...

22.01.2011 18:00

NIIN - TIMO HAAPANEN, EI PIDÄ SEKAANTUA TOISEN MAAN SISÄSIIN asioihin. Niihin tosin sekaantuvat ulkopuoliset innoittamaan erilaisiin mielenosoituksiin ihmisiä, nuoria ja lapsia vedtävät rivistöön, osoittamaan mieltä vaaleista, jossa istuva presidentti sai vyörynomaisen vaalivoiton. Kuten sai Valko-Venäjällä.
MASINOITU - KIIHOTETTU MILENOSOITUS JOUKKIO RIKKOI LAKEJA VAALIEN TULOKSEN SELVITTYÄ.
iHMISOIKEUDEN KILVEN TAKANA NÄYTTÄÄ SAAVAN RIKKOA LAKEJAKIN - AINAKIN JOS ON USA:N PERÄSSÄ
HITHTÅJÄ VOIMAA, SEN RIKKOMUKSEN RANKAISEMINEN ON MUKA sitten IHMISOIKEUSRIKOS, kun se tapahtuu Valko-Venäjällä. Mitenhän Suomessa suhtaantuisivsat, jos ihmsiokeuksien nimsissä osoitettaisin mieltä, esim. huhtikuun eduskutnavaalin jälkeen kaduilla, "akka", ja minä, sekä tusina lapsai? Mieltä soitaessamme rikkoisimme lakeja, ja kun porvariyhteiskunta meitä siitä rankaisisi - kuinkahan Suomessa kerättäisiin nimiä adressiin, ja pahoteltasin rikkomuksista meidän rankaisua ihmisoikeusrikkomuksina, jota tosin maassamme harjoitetaan,
kun nälkää näkevien ihmiten joukko kasvaa, ylittää jo miljoonan rajan, missä oikeudet
ihmisillä? Työ on riistetty puolelta miljoonalta työläiseltä, missä on ihmisoikeudet? jne... Jaa, että pitää olal nimi, eikä nimerkki? Pangtakoon nimni ja viittaan osioon 1. mihin sama ni mi liittyy, sillä on omasa maasakin asioita, joista tulee kirjoitella adresseja ja vaatia ihmsioikeuskien nimissä rankaisemaan päättäjä rikollisa. Puutytumatta
tosirten sisäöisiina sioihin, jortka ovat tuahrt kjertaisesti liioteltuja - Usotteko?