IRTI TURVEVESIPÄÄSTÖISTÄ

/ #368 Re: Pekka Hipille

22.01.2011 18:44

#366: Metsänhoitaja - Pekka Hipille

'Pekka Hippi............ totesi että: " Luonnon soiden turpeenkasvu ei pysty korvaamaan metsäojitettujen soiden ja turveteollisuuden aiheuttamaa vajetta".'

Metsänhoitajahan lukee kyllä Hipin kommenttia nyt kuin piru raamattua. PH:han puhuu sekä (!) metsäojituksista että(!) turveojituksista! Miten ihmeessä Pekka Hippi siis "syyllisti" turveteollisuutta metsäojituksista? Kyllä metsänhoitajan pitäisi nyt opetella luetun ymmärtämistä. Alat puhella aivan huvittavia.

Muuten täytyy näin sivusta seuranneena todeta, että nämä turpeenpuskijoiden kommentit ovat  pääosiltaan suoria siteerauksia (ilman lähdeviitteitä ja sitaatteja) turvefirmojen harrastamasta valesyötöstä. Sitä voi jokainen miettiä miten luotettavaa "faktaa" (kuten metsänhoitaja sanailuaan kehuskeli) turveväen rakastama  tekstiapinointi on.

Metsänhoitaja tietysti lataa hirmu litanian "argumenttejaan" tähänkin kommenttiin. Ainakin hän moittii minua (kuten edellä Peltolaakin) Pekka Hipin "puolesta vastaamisesta". Etkö kestä erilaisia näkemyksiä? Kaikki eivät vain ajattele samoin kuin sinä metsänhoitaja. Eläköön se pieni ero!