KOULUPUKU

ella moske
vantaa

/ #26

16.09.2007 16:32

Elsa Kunnas: Ai ei saa meikata "kiss-meikkejä". miksei? Selitä se asia. Miten muka sellainen meikkaaminen on yhtään sen huonompi kuin vaikkapa pienet varjostukset? jos Sinä ajattelet noin, eikö se tarkoita että olet itsekin ennakkoluuloinen muiden ulkonäköä kohtaan. Koulukiusaaminen saadan ainoastaan loppumaan muuttamalla ajatusmaailmaa ei vaatteita.

Liisa Gronsson: Miten muka sellainen pukeutuminen on yhtään sen järkyttävämpi? Miten muka Sinua järkyttää yhtään sen enempää että minkälaisia vaatteita ihmiset käyttävät. Eikö taaskin kannattaisi itse miettiä asiaa. Ajatella että olisiko taas kyse ennakkoluuloista ja asennevammoista.

Eikö nuorison asenteen muuttaminen hoituisi helpoimmiten sillä että annettaisiin tottua muihin ihmisiin. Ettei yritettäisi piilottaa totuttaa. Ettehän te mustaakaan puuteroi valkoiseksi vain siksi että sattuu omaavan tumman ihon josta_voidaan_ehkä_kiusata.

Ja vielä lopuksi, aah, itse olen elänyt hyvän elämän ilman että minua on kertaakaan kiusattu kajaleista jotka_menevät_täysin_yli_silmien melkein kiss-tyylin muodostaen kissansilmä illuusion. Mysökään en ole saanut kuulla vaatteistani jotka ovat kokonaan mustia, revittyjä, niitattuja jne. ^^