Eliina ja Matti Försti - menetetty elämänlaatu takaisin

Suomussalmi

/ #32

26.10.2006 12:17

Tottakai kaikki vetävät korvat luimuun kun näkevät tv:stä kuvaa jossa vanhoja ihmisiä kohdellaan noin, mutta kuten jo ylläolevissa on mainittu niin ohjelmassa ei suinkaan näkyneet kaikki tosi seikat. JOS NÄIN ON ETTÄ KAIKKIA ASIAN VAIKUTTIMIA EI OLE TV:SSÄ ESITETTY niin silloin faktat pitää tutkia ennenkuin asioista lähdetään tappelemaan, tämä pätee kaikissa muissakin asioissa. Medialla (lehdet, tv, radio ym...) on valta näyttää osa ja olla näyttämättä osa, tämä on mielestäni muistettava aina. Itse en ole tähän tapaukseen tutustunut, muuten kuin nähnyt ohjelman tv:ssä ja lukenut näitä teidän kommentteja. Mutta eihän kommenttini perustu sinällään vain tähän tapaukseen vaan koskee muitakin seikkoja. Asiassa kuin asiassa on aina hyvä tarkistaa kaikki seikat ennen kuin tekee omat päätelmänsä. Eikä niitä jotka tuovat erillaisen näkemyksen pitäisi ruveta heti porukalla ryvettämään, se vie pohjan siltä että väittämiä saa kommentoida.