Helsingin joukkoliikenteen heikentäminen

eläkeläinen etu-Töölöstä

/ #1 Mechelininkadun liikenne

20.01.2013 10:09

Kiitokset kirjoituksestanne Töölöläisessä, jonka sain vasta eilen! En tiedä, mitä voisimme tehdä täällä etu-Töölössä, sillä nyt ilmeisesti on tehty tutkimus, että emme tarvitse busseja emmekä raitiovaunuja. Olisi mielenkiintoista tietää näiden suunnitelmien "isät", missä päin kaupunkia he asuvat. Olen useasti toivonut, että suunnittelijat jalkautuisivat tänne asukkaiden joukkoon sieltä työpöytänsä äärestä ja näkisivät mikä tilanne on. Aikoinaan kun kolmosen raitiovaunun reitti muutettiin olin yhteydessä johtaja Lehmuskoskeen ja hän vannoi ja vakuutti ettei tilanne niin paha ole, meillehän jää bussi 18, jolla pääsemme Arkadiankatua Postitalolle ym. Mutta missä on nyt bussi 18 - ajaa bussin 14 edessä tai takana!!!
Aivan toiseen asiaan - tilastoinnit ovat luku sinänsä. Jos suunnittelijat olisivat jalkautuneet esim. Sammon puistikkoon, olisi maalaisjärjellä vuosia sitten voitu päätellä,että Töölön lapsiluvut ovat kasvamassa.....mutta koska tilastot näyttävät muuta!