Lasten ja nuorten liikuntaharrastusten rajoitukset Uudenmaan alueella purettava välittömästi.

Tällä hetkellä koronarajoitukset estävät lapsia ja nuoria harrastamasta liikuntaa esimerkiksi jäähalleissa ja uimahalleissa. Rajoitukset eivät tällä hetkellä ole tasapuolisia. Samaan aikaan on sallittua tungeksia kauppojen alennusmyynneissä tai bilettää tuntemattomien kanssa yökerhossa. Jäähallit, uimahallit ja kaikki muutkin urheiluun tarkoitetut sisätilat toteuttivat syksyllä useita toimenpiteitä viruksen leviämisen rajoittamiseksi. Maskipakko, kaksi pukuhuonetta/joukkue, pelit ilman yleisöä. Urheiluseurat olivat mukana talkoissa ja tiedoittivat ja valvoivat rajoitusten noudattamista. Nyt useat joukkueet matkaavat viikonloppuisin maakuntiin harjoittelemaan, koska siellä liikuntapaikat on auki. Keväällä toteutettu urheilupaikkojen sulkeminen aiheutti sen, että useat lapset ja nuoret lopettivat harrastamisen. Mikä on hallituksen viesti jos lasten ja nuorten liikuntaharrastuksia rajoitetaan?

Edit: Kuntien sisäliikuntapaikat on kiinni. Yksityisissä halleissa saa harrastaa.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Tide Lehtonen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…