Vaadimme parempaa tv-viihdettä - Sauli ja Niko takaisin ruutuun!

25.10.2008

Tänään lauantaina 25.10. klo 17.30 päättyy vihdoin pitkä odotus: Saulin ja Nikon parhaat pätkät alkaa! Jaksot uusitaan sunnuntaisin ja maanantaisin ja ne tulevat katseltaviksi myös Subin netti-telkkariin. Ohjelman kaikki esitysajat löytyvät poikien fanisivustolta www.salenaikou.com.

Lämmin kiitos kaikille adressin allekirjoittaneille, nauttikaa ohjelmasta! :)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Adressi toimitettiin 28.4. Subin kanavajohtajalle Maaretta Tukiaiselle. Nimiä oli tuolloin kertynyt 2500.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Me allekirjoittaneet vaadimme parempaa ohjelmaa televisioon. Miten se tapahtuu? Saamalla Sauli Koskinen ja Niko Nousiainen takaisin Sub:lle!

Sauli ja Niko tulivat tutuiksi Sub:n Big Brother-ohjelmasta syksyllä 2007. Kilpailun voittanut Sauli ja kolmanneksi sijoittunut Niko hurmasivat huikean määrän kansaa yhteisellä hauskanpidollaan ja temppuilullaan BB-talossa. Miehet ovatkin joulukuun jälkeen helpottaneet faniensa vieroitusoireita yhteisillä juonto- ja ravintolakeikoilla ympäri Suomea.

Miesten yhteinen toive ja fanien vielä suurempi haave ohjelman päättymisen jälkeen on ollut saada heidät takaisin viihdyttämään ihmisiä omassa tv-ohjelmassaan.

Allekirjoittamalla tämän vetoomuksen tuet poikien pyrkimystä hyvän tv-viihteen luomiseen ja edesautat BB:n kaikkien aikojen hauskimman parivaljakon, Saulin ja Nikon, paluuta ruutuihimme!

Vetoomus toimitetaan Sub:n kanavajohtajille huhtikuun aikana.

Allekirjoita tämä adressi

Täytä alla oleva lomake allekirjoittaaksesi tämän adressin, jonka on laatinut Emilia. Adressin tekijä näkee kaikki antamasi tiedot.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Tulisiko lapsilisää korottaa?