Sukupuolineutraalinen avioliitto lailliseksi Suomessa!

Suomessa ollaan miettimässä, että pitäisikö homoilla ja lesboilla olla oikeus avioliittoon. Jotkut ovat sitä mieltä, että ei missään tapauksessa. Kolmessa pohjoismaassa tämä on mahdollista; Ruotsi, Norja ja Islanti.

Mitä pahaa siinä on, jos kaksi miestä/naista, jotka rakastavat toisiaan ja menevät naimisiin? Ei se rakkaus sukupuolta katso, vaan ihmistä itseään. Ihmisellä on oikeus rakastaa ihmistä sukupuolesta riippumatta. Jos mies saa rakastaa naista ja nainen miestä, niin saahan mies rakastaa miestä ja nainen naista.

Miksi homoille ja lesboille ei voisi antaa oikeutta avioliittoon ihan kuten heteroillekin? Onhan hekin ihmisiä, jotka eivät ole tehneet kenellekään pahaa. Eikä ihminen sitä päätä, onko homo, bi vai hetero.

Ja se, mitä saa kuulla että raamattu muka kieltää homouden, niin on vanhan aikaista! Tuota yli tuhat vuotta sitten kirjoitettua kirjaa ei pitäisi verrata nykypäivänä homouteen. Homous on nykyään normaalia, ja siihen pitäisiä nykypäivänä suhtatuua hyvin.

www.adressit.com/sukupuolineutraaliavioliitto