Tekojää Ympyräparkkiin

024_muokattu21.jpg

Salossa on nautittu Torin ympyräparkin luisteluradasta jo vuodesta 2016 asti. Se on ollut suosittu ja helposti saavutettava liikuntapaikka kaikenikäisille käyttäjille.

Iso kiitos kaupungille luistinradan mahdollisuudesta ja hoidosta!

Tällainen Salon keskustassa sijaitseva liikuntapaikka erikseen varsinaisesta aktiiviurheilusta elävöittää ja rikastuttaa kaupunkikuvaa. Parhaina viikonlopun päivinä käyttäjiä on ollut 150–200  Arkipäivinä käyttäjinä ovat myös päiväkodit ja iltaisin nuoret. Oman lisänsä alueen elävöittämiseen tuovat lasten liukumäkileikit lumikasoissa sekä eri yhdistysten viikonloppuisin pitämä kahvio musiikin ja valaistuksen tukemana.

Valitettavasti ilmasto-olosuhteiden takia on monena talvena ympyräparkin käyttöaika jäänyt muutamaan viikkoon.  Toivomme Salon kaupungin suhtautuvan myönteisesti ideaamme saada tekojää ympyräparkkiin ja aloittavan suunnitelmat sen toteuttamiseksi.
Salon kaupungilla on tavoitteena kehittää vuonna 2021 kuntalaisille mahdollisuus osallistua  itseään koskevien toimintojen ja palveluiden suunnitteluun ja  päätöksenteon valmisteluun  sekä  tehdä jotain oman yhteisönsä hyväksi. Tämän tavoitteen mukana on tarkoitus ottaa käyttöön myös osallistuva budjetointi.

Ympyräparkin tekojää olisi mielestämme tärkeä toteuttamisen arvoinen teko Tutkimusten mukaan ”kivan kaupungin”  veto- ja pitovoima on suuri.

Allekirjoitathan  adressin ja annat kannatusta sille, että saisimme kaupungin toimesta tekojään Ympyräparkin luistinrdalle

Adressi luovutetaan vapaa-aikajohtaja Hilpi Tanskalle.

Salon Hermanni-Seura ry

Salon Hermanni-Seura ry / Martti Halme    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Salon Hermanni-Seura ry / Martti Halme voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…