Tyks Akuutin toimitusjohtajan, ylihoitajan sekä hallinnollisten hoitajien erottaminen virasta

Tyks Akuutin sairaanhoitajat kertovat pitkään jatkuneesta uhkailevasta johtamisesta ja ”haukkumistilaisuuksista” työpaikalla. He eivät uskalla mennä yksin tapaamaan esimiehiään. Pääluottamusmiehen mukaan toimitusjohtaja ei puutu tilanteeseen. Uhkasakko ei työntekijöiden mielestä auttanut yhtään.

Turun Sanomat kertoi Tyks Akuutin vuosia jatkuneesta johtamisen kriisistä torstaina.
Haastateltavat kertovat, että Tyks akuutin johtamisessa on ollut ongelmia vuosien ajan. Ongelmista on oltu toistuvasti yhteydessä pääluottamusmiehiin, työnsuojeluun ja Aviin. Haastateltavat näkevät, että ongelmat liittyvät suurelta osin Tyks Akuutin ylihoitajan Anne Hedmanin ja hallinnollisen ylihoitajan Kaisa Impilän käytökseen sekä toimitusjohtaja Sirpa Rantaseen, joka peittelee ja painaa villasella ylihoitajan tekemisiä.

Erovaatimus koskee seuraavia virassa olevia henkilöitä:

Toimitusjohtaja Sirpa Rantanen
Ylihoitaja Anne Hedman
Hallinnollinen ylihoitaja Kaisa Impilä
Hallinnollinen osastonhoitaja Marja Tuomainen

Adressin allekirjoittaneiden henkilöiden nimiä ei mainita luovutuksen yhteydessä.

Adressi luovutetaan Ensihoidon ja päivystyksen liikelaitoksen johtokunnalle 1.10.2021.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Nina Auvisto voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…