Vi kräver Hästövägens förbättring (68500, Kronoby) omedelbart! Vaadimme välittömästi Hästöntien (68500 Kruunupyy) parannustoimenpiteitä!

Vi kräver att Hästövägens vägstomme stärks och en ny beläggning av vägytan. I första hand bör den dagliga vägtrafiken tryggast genom åtgärder för sommar- och vinterunderhåll. Längs vägen bor familjer året om, det finns många sommarstugor och en en restaurang, campingplats och simstrand. Skoltaxi och utryckningsfordon har svårigheter att komma fram!

Mvh Hästöjens vänner

Vaadimme Hästöntien parannustoimenpiteitä välittömästi,  tien rungon vahvistamista ja  uudelleenpäällystämistä.

Ensisijaisesti pitäisi turvata Hästöntien päivittäisen liikenteen kesä- ja talvihoidon toimenpiteillä jotta koulutaksi ja hälytysajoneuvot  pälsväst turvallisesti perille. Tien varrella  asuu paljon ihmisiä sekä vakituisesti etta kesäisin. Tien varrella sijaitsee  myös sekä ravintola, campinalue ett uimaranta

The. Hästöjens vänner

Ann-Sofie Björklund & Marianne Arppe    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

TAI

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista sivustollamme. Adressin tekijä näkee kaikki antamasi tiedot.

Tulisiko taiteilijoita kouluttaa nykyistä vähemmän?