ADRESSI / IMATRA ESTEETTÖMÄKSI

Pyydämme, että Imatralla korjataan havaitut esteettömyysongelmat alla olevissa julkisissa tiloissa pikimmiten:

• Keskusliikenneasema
  • Pääkirjasto / Kulttuuritalo
  • Kaupungintalo
  • Kela
  • Verotoimisto
  • Mansikkalan virastotalo
  • Mansikkalan hyvinvointiasema
  • Honkaharjun sairaala
  • Yleiset kulkuväylät ja suojateiden - autoteiden välit mm. keskustassa

Kannatamme Imatralle myös oman esteettömyystyöryhmän perustamista. Ryhmän tarkoituksena olisi osallistua julkisten rakennusten peruskorjaus- ja uudisrakennusten suunnitteluun. Työryhmä koostuisi erilaisten liikunta-apuvälineitten, kuten pyörätuolin käyttäjistä, sekä näkövammaisesta ja kuulovammaisesta henkilöstä.

Tästä linkistä pääset näkemään esimerkkikoosteen siitä, kuinka hankalaa paikoitellen Imatralla oli liikkua vuonna 2014 pyörätuolilla:

Ja tästä linkistä pääset näkemään, mitä Imatralla on tapahtunut 2014-2015 vuosien välillä esteettömyyden suhteen.

Videokoosteet ovat tehneet Diakonia-ammattikorkeakoulun sosionomiopiskelijat.

Muistathan antaa sähköpostiosoitteesi, kun allekirjoitat adressia ja vahvistaa kannatuksesi sähköpostiin tulevan linkin kautta! Sähköpostit eivät näy muille.

Marja Pelkonen vammaisaktivisti Imatra    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Marja Pelkonen vammaisaktivisti Imatra voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tulisiko ruotsin opiskelun olla vapaaehtoista?