Ensihoitajien työskentely turvattava.

14.4.2013 Iltalehdessä olleeseen uutiseen vedoten, jossa Uudenkaupungin ensihoitajaa oli lyöty puukolla ja toista hoitajaa pahoinpidelty. Esitän tämän kansalaisadressin kautta, ensihoitajien työn turvaamiseksi tiukempaa linjaa ja keinoja hoitoalalla työskentelevien työn turvaamiseksi. Toivon että kaikki jotka haluavat turvata työskentelynsä potilastyössä allekirjoittaa tämän adressin. Toivon että tämän adressin kautta kaikki yksittäiset hoitajat saavat äänensä kuulluksi ja päättäjiltä tiukempia toimia työmme turvaamiseksi. Sosiaali- ja terveysalalla kohdatusta väkivallasta on tehty tutkimuksia ja kyselyitä. Mielestäni olisi aika suoralle toiminnalle.

Kai Mäntykenttä    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Kai Mäntykenttä voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Tulisiko kouluissa olla viikoittainen kasvisruokapäivä?