Ensihoitajien työskentely turvattava.

14.4.2013 Iltalehdessä olleeseen uutiseen vedoten, jossa Uudenkaupungin ensihoitajaa oli lyöty puukolla ja toista hoitajaa pahoinpidelty. Esitän tämän kansalaisadressin kautta, ensihoitajien työn turvaamiseksi tiukempaa linjaa ja keinoja hoitoalalla työskentelevien työn turvaamiseksi. Toivon että kaikki jotka haluavat turvata työskentelynsä potilastyössä allekirjoittaa tämän adressin. Toivon että tämän adressin kautta kaikki yksittäiset hoitajat saavat äänensä kuulluksi ja päättäjiltä tiukempia toimia työmme turvaamiseksi. Sosiaali- ja terveysalalla kohdatusta väkivallasta on tehty tutkimuksia ja kyselyitä. Mielestäni olisi aika suoralle toiminnalle.

Kai Mäntykenttä    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Täytä alla oleva lomake allekirjoittaaksesi tämän adressin, jonka on laatinut Kai Mäntykenttä. Adressin tekijä näkee kaikki antamasi tiedot.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Kannattaisiko Suomen liittyä Natoon?