Muslimilasten oikeuksien laiminlyönti Strömbergin ala-asteella

Kommentoitu viesti

Hyvästi islam.

#2 MUUKALAISTEN KOULUTUS

04.03.2013 09:08

On sanottu,että maassa eletään maantavalla ja noudatetaan maan lakeja.
Jos ei haluta,menkööt tappelemaan kotimaihinsa,mistä ovatkin lähteneet kulttuureineen tappelemasta.Suomi ei heitä tarvitse,eikä kaipaile.
Suomalainen yhteiskunta on ajautumassa varakikkoon maahanmuuttaja pakolaisten takia.Veroja tarvitaa korottaa ja rahaa syytää kymmeniä miljardeja osaamattomuuteen.

Vastaukset


Vieras

#7 Re: MUUKALAISTEN KOULUTUS

2013-03-04 12:33:31

#2: Hyvästi islam. - MUUKALAISTEN KOULUTUS

On se kyllä surullista nähdä että sinunlaisia ihmisiäkin on olemassa jotka ovat täynnä vihaa ja tietämättömyyttä! "Suomalainen yhteiskunta on joutumassa vararikkoon maahanmuuttajijen ja pakolaisten takia" ehkä jos kenties tekisitte enemmän lapsia niin teillä riittäisi työvoimaa! Älä puhu tuolla sävyllä että ainoastaan maahanmuuttajat tarvitsevat suomea koska suomi tarvitsee maahanmuuttajija yhtäpaljon!

Sunmutsisonykkönen

#9 Re: MUUKALAISTEN KOULUTUS

2013-03-04 13:08:44

#2: Hyvästi islam. - MUUKALAISTEN KOULUTUS

Pidä sä vaa pääskiinni aivoton apina, kouluun pitää saada tilaisuus olla muita uskontoja kuin vaan kristinusko. Luuletko että ulkomaalaiset tekee kaikkee pahaa täällä, onhan niitä suomalaisiakin jotka tekee pahempaa kuin ulkomaalaiset. Olen asunut koko ikäni ulkomaalaisten kanssa ja ne ovat tosi kivoja, suurin osa vielä muslimien kanssa- he ovat kivaa väkeä. Maassa maan tavalla kyllä, lakia kosken, mutta kun tulee uskonnosta kyse niin mielestäni se pitäisi ottaa vakavasti. "Muukalaisilla" on yhtä sama oikeus opiskella kuin suomalaisilla!

Islamonparasuskonto

#26 Re: MUUKALAISTEN KOULUTUS

2013-03-04 17:37:19

#2: Hyvästi islam. - MUUKALAISTEN KOULUTUS

Taidat olla syvästi tunkeutunu **********, koska tulee tuommoista kielenkäyttöä..  Jokaisella on oikeus opiskella eri uskontoa. Jos koulussa opiskellaan kristinuskoa, silloin ei Ateistien, Muslimien ja Juutalaisten tarvitse olla mukana. Koska uskonto on niiin vakava asia jota ei pidä ottaa kevyeesti...

 

Kiitos. Salaam aleicum wa rahmatullahi muslimi veljille täällä keskustelussa :))

Korjaus

#75 Re: MUUKALAISTEN KOULUTUS

2013-03-10 13:16:00

#2: Hyvästi islam. - MUUKALAISTEN KOULUTUS

Niinhän sinä luulet, että ainoat tämän maan muslimit ovat maahanmuuttajia. Niin ei kuitenkaan ole, vaan suuri osa ihan täällä syntyneitä ja suomalaiset sukujuuret omaavia. SINUN ei tarvitse meistä pitää, mutta koskapa mekin kunnioitamme sinun katsantokantaasi, mikset sinäkin kunnioittaisi meidän. Maassa maan tavalla? En tiennytkään, että uskonto on jotenkin rajattu asia.Jos oot Suomessa, niin oot automaattisesti ev.lut.? Ei vaan mee niin.Ei oo koskaan mennytkään.Sori.

Juissi

#80 Re: MUUKALAISTEN KOULUTUS

2013-03-23 10:31:40

#2: Hyvästi islam. - MUUKALAISTEN KOULUTUS

Samaa mieltä, olen itse asunut ulkomailla enkä ole koskaan voinut vaatia että sielä käytetään minun omaa kulttuuria kuten nyt vaaditaan Suomessa. Jos Suomeen ei sopeudu eikä halua mennä töihin on harkittava paluuta sinne omaan paratiisiin. Mitenkä Suomella on varaa ottaa kouluttamattomia maahanmuuttajia.