Muslimilasten oikeuksien laiminlyönti Strömbergin ala-asteella


Vieras

#1

04.03.2013 08:38

kiinnostaisi tietää onko samaisessa koulussa muita uskontokunnan edustajia/uskonnottomia, joille on myös tehty pakolliseksi osallistua kaikkeen tapahtumaan vastoin tahtoaan. kyllä kristittyjä juhlia voi juhlia koulussa, mutta ei siihen olisi pakko osallistua!
Hyvästi islam.

#2 MUUKALAISTEN KOULUTUS

04.03.2013 09:08

On sanottu,että maassa eletään maantavalla ja noudatetaan maan lakeja.
Jos ei haluta,menkööt tappelemaan kotimaihinsa,mistä ovatkin lähteneet kulttuureineen tappelemasta.Suomi ei heitä tarvitse,eikä kaipaile.
Suomalainen yhteiskunta on ajautumassa varakikkoon maahanmuuttaja pakolaisten takia.Veroja tarvitaa korottaa ja rahaa syytää kymmeniä miljardeja osaamattomuuteen.
Adof Hitler

#3 Koulu ja sivistyneistö

04.03.2013 09:21

Haluta somesa olla sivistyny ja kehittyny yhteiskunta.Ei somesa palvota enää sellaita mikä ei ole mitä hyöty.Soku juopo levitä vaika omiaa käydä niitä palvo.Kehitys kulke usko edelä,eikä totuus ole vanha-aikaista enää.Puhtaan ajatusmaailman puolesta.
Pekka

#4 Puhdas järki

04.03.2013 09:26

Täyty ola järki ja sielu,muta ei muslimi.
Ei tyrkytä sellaista mitä ei tarvita sumesa,eikä ole enä nykyaikana mahdollista.
näin.

#5 Tottahan se on...

04.03.2013 11:07

Me elämme Suomessa. Yhteiskunta ja majoriteetti vaikuttavat. En pakota lapsiani valitsemaan islamia, vaikka minä olen sen tehnyt. Ei ole myöskään oikein pakottaa muslimilapsia juhlimaan, mutta heidän tulisi olla tietoisia Suomessa vallitsevista juhlapyhistä/kulttuurista. Tällä ehkäistään myös syrjäytymistä. Se on totta, maassa maan tavalla. Jos en pidä asunnosta/maasta/koulusta jne. pyrin joko muuttamaan tai vaihtamaan. Ehkä jonain päivänä asun maassa, jossa kuulen rukouskutsun; mutta minä olen tällähetkellä onnellinen Suomessa ja kiitollinen siitä, että olen saanut syntyä tähän maahan.

Vieras

#6

04.03.2013 11:30

Pelkkä keppi ilman porkkanaa on persun tapa eikä tuota tuloksia.

Vieras

#7 Re: MUUKALAISTEN KOULUTUS

04.03.2013 12:33

#2: Hyvästi islam. - MUUKALAISTEN KOULUTUS

On se kyllä surullista nähdä että sinunlaisia ihmisiäkin on olemassa jotka ovat täynnä vihaa ja tietämättömyyttä! "Suomalainen yhteiskunta on joutumassa vararikkoon maahanmuuttajijen ja pakolaisten takia" ehkä jos kenties tekisitte enemmän lapsia niin teillä riittäisi työvoimaa! Älä puhu tuolla sävyllä että ainoastaan maahanmuuttajat tarvitsevat suomea koska suomi tarvitsee maahanmuuttajija yhtäpaljon!


Vieras

#8

04.03.2013 13:04

Tämä on väärin ja vastoin ihmisoikeuksia!
Sunmutsisonykkönen

#9 Re: MUUKALAISTEN KOULUTUS

04.03.2013 13:08

#2: Hyvästi islam. - MUUKALAISTEN KOULUTUS

Pidä sä vaa pääskiinni aivoton apina, kouluun pitää saada tilaisuus olla muita uskontoja kuin vaan kristinusko. Luuletko että ulkomaalaiset tekee kaikkee pahaa täällä, onhan niitä suomalaisiakin jotka tekee pahempaa kuin ulkomaalaiset. Olen asunut koko ikäni ulkomaalaisten kanssa ja ne ovat tosi kivoja, suurin osa vielä muslimien kanssa- he ovat kivaa väkeä. Maassa maan tavalla kyllä, lakia kosken, mutta kun tulee uskonnosta kyse niin mielestäni se pitäisi ottaa vakavasti. "Muukalaisilla" on yhtä sama oikeus opiskella kuin suomalaisilla!

sero

#10 Maassa maan tavalla??

04.03.2013 13:50

Jos muslimien pitäisi elätä maassa maan tavalla, juhlia pääsiäistä joulua jne. Voidaan yhtä hyvin sanoa että te suomalaisetkin jotka asutte muslimimaissa esim. Turkissa asuu nykyään paljon suomalaisia, niin pakotettaisiinko teidätkin rukoilemaan moskeijaan rukouskutsun aikaan? tai ajatelkaa vaikka jos lapsenne opiskelisivat siellä kouluissa, joutuisivatko hekin koraanitunneille tai rukoilemaan yhdessä?!

Vieras

#11 Re: Re: MUUKALAISTEN KOULUTUS

04.03.2013 14:46


Vieras

#12 Re: Re: MUUKALAISTEN KOULUTUS

04.03.2013 14:48

#7: - Re: MUUKALAISTEN KOULUTUS

50000 suomalaista nuorta työttömänä tai ilman koulupaikkaa.

strömppäläinen

#13 Re:

04.03.2013 14:54

#1: -

Siskoni on pakotettu mm. osallistumaan aamunavaukseen, jossa pappi piti uskonnollista puhetta & rukousta. Hän on muslimi, mutta uskon tämän olevan laajempi ongelma ja ulottuvan kaikkien uskontojen edustajiin kuin myös ateisteihin.

Raikku

#14 Uskonnonvapaus

04.03.2013 15:21

Tietääkseni kyseisessä koulussa ei ole pakotettu uskonnonopetukseen ja on järjestetty kaikille uskoryhmille omat opetukset.Jos nämä pääsiäis-ja joulujutut vaikeuttaa muslimien oloa,voi olla osallistumatta.Ei meidän tarvitse muuttaa perinteitä mamujen haluamaksi.Jos me vaadittaisiin samanlailla muslimimaissa,niin varmaan tulisi kuula kalloon.Tuo pakottaminen on nyt vain haettu syy hyökätä koulua vastaan.Säälittävää
MuslimiJaYlpeäSiitä

#15 Maahanmuuttajat?

04.03.2013 15:23

"On sanottu,että maassa eletään maantavalla ja noudatetaan maan lakeja.
Jos ei haluta,menkööt tappelemaan kotimaihinsa,mistä ovatkin lähteneet kulttuureineen tappelemasta.Suomi ei heitä tarvitse,eikä kaipaile."
??

Pitäisikö minun suomalaisena muslimina lähteä johonkin tappelemaan, vain koska haluan että uskontoani kunnioitetaan?
Kyllä olen suomalainen ja muslimi ja ihan perusasioita mielestäni nämä uskontoja koskevat jutut; ei minun mielestä ketään tulisi pakottaa meidän juhliin tai muihin rituaaleihin; mutta ei myös meitäkään kristillisiin.
Jokaisen uskontoa tulisi kunnioittaa, eikä viitata kinttaalle kun asiallisesti yritetään saadaan toimiva opiskelu aikaan ilman että se loukkaa uskontoa.

Tietokin,kun nykyisin pyrkii olemaa kauppatavaraa,eli hyvää bisnestäkin.

#16 Uskonnot

04.03.2013 16:39

Uskonnoilla ei sinänsä ole enää merkitystä,tiedämme enempi suuristakin asioista.
Valheisiin ei enää nykyisin uskota enää,jokainen uskoo omiin kykyihinsä ja taitoihinsa,näkee sen suuruutden aivan uudella tavalla ja tietää asioiden alkuperästä ja lopustakin enempi,kuin turhan vouhottajat, jumaliksi luulevinaan olevat.
On hyvä,että annetaan jotakin koulutusta tai ei sitten mitään.Menkööt sinne mistä ovatkin tulleetkin.
Ennen sanottiin tietoyhteikunnan tulosta ,että monetkin asiat muuttuvat ja vannottiin kaikki yhteen ääneen.Sitten tulivat muukalaiset,joille ei sitten kelpaa oikea tietokaan.
Teknillistyvän yhteiskunnan jarrumiehet ja naiset,sielu ja järki kun ei kuulema ole kaikillakaan.
Idi Amin

#17 muslimi

04.03.2013 16:45

hyvää muslini halua ola koulutetu uskova ja tuhota kaiki värä uskoise.Minä käydä moskeja ja usko islami.Opeteta sit usko koulusa.
mazad bufaruzu

#18 Muslimi

04.03.2013 16:49

Käydä pyhä sota värä uskoisia vasta ja voita sota haluta.Ola hyvä koulutetu uskova muslimi.
Naurettavaa plobalisaatiota

#19 Koulutus

04.03.2013 16:57

Koululaitos tarjoaa vain perustietoa,yleissivistävää,eikä valmista esimerkiksi robotteja.
Eväitä selviytyä elämästä Suomenkin vaikeissa olosuhteissa.
Muslimin eväillä,kun ei tahdo selviytyä esim. Suomalaisessa työelämässä,kun ei ole aikoja pyllistellä liikoja.
ei tykätä suomi paljon

#20 raisistti kouluja

04.03.2013 16:59

Mina abdi ibrahim abraham kebraham subrakum, mina sama mielta kirjoittaja kansa. Mina ei halu vietta joulu tai mutaka pakanallista juhla. Mina kunnioitta allah ja lintsata aina silloin juhlana.
terroristi

#21 Suomalaisten lastenoikeudet

04.03.2013 17:03

Suomalaisten lasten oikeuksia halutaan heikentää.Tunkeutuu kaikki väkivalta maanrajojen ulkopuolelta koulumaailmaankin.
astrid thors

#22 muslimi

04.03.2013 17:06

suomalainen koululaitos ei tunne tekopyhyyttä,eikä mitään muitakaan jumalia
ISÄM MAAA!!!1!1!!

#23 Hellurei ja halleluujaa

04.03.2013 17:07

Hommafoorumin älyn jättiläiset ovat kyllä niin äärettömän ovelia, että nyt me kaikki kyllä uskomme, että 17, 18 ja 20 ovat aitoja maahanmuuttajia. Nehän kaikki kirjoittaa juuri noin. Se on fakta!!!!

Proud to be MUSLIMAH

#24 KAIKKI MUSLIMIT EIVÄT OLE MAAHANMUUTTAJIA!

04.03.2013 17:26

Meitä islamiin palanneita suomalaisia on RUNSAASTI kasvamaan päin. Niin, että jos rehtorin kanta on noin jyrkkä toisia uskontoja kohtaan niin hän voi itse mennä muualle opettamaan tai opettaa itseään yksikseen kotiopetuksessa!

Olen muslimi ja innokas opiskelija/työntekijä.Ei meidän uskontoon edes kuulu kivien potkiskelu ja löysäily kotisohvalla, semmoset hommat on persoonasta kii!

Ja maahanmuuttajista sen verran että he ovat monesti paljon reippaampia kun ryyppäävät suomalaiset lökäpöksyt joiden sossu rahatkin menee vaan bilettämiseen ja sitten ei jakseta krapulassa mennä töihin ja otetaan SAIKKUA!

Jopa koulutuksessa suomalaiset ei jaksaneet tulla ku piti herätä aamulla aikaisin,lopettivat kurssinsa. Innokkaat muslimit ja "mamut" jäi reippaina oppimaan.

Ja minä kyllä haluan mun lapset kunnon kouluun jossa suvaitaan kaikki ja opetetaan ottamaan toiset huomioon ja olemaan ystäviä!

Bismillah

#25 Re: KAIKKI MUSLIMIT EIVÄT OLE MAAHANMUUTTAJIA!

04.03.2013 17:31

#24: Proud to be MUSLIMAH - KAIKKI MUSLIMIT EIVÄT OLE MAAHANMUUTTAJIA!

JazaakAllahu khairan sister/brother, oon niin samaa mieltä!