Stop eläinsuojeluterrorismille.

Kommentoitu viesti

Make my day
Vieras

#266 Animalia/ Oikeutta eläimille

09.02.2011 17:10

Animalia toimii kulissina ulospäin mediaan jossa ollaan niiiin asiantuntevia ja osaavia vain laillisia keinoja kaihtaen ja vaikuttamalla poliittisiin päätöksentekijöihin ja antaen glamour kuvan toiminnastaan kuluttajia kohtaan strategisesti kohdistaen voimansa "ikäluokkiin" jotka ovat herkästi manipuloitavana.

Toinen kuvaajista parikymppinen tyttö yliopiston oppilas sai syytteen vastikään ja hän tuli mukaan toimintaan ensin Animaalian kautta Oikeutta eläimille järjestön toimintaan,samoin nainen joka vapautettiin syytteistä riittämättömän näytön perusteella Turussa vastikään.Kyseistä naista syytettiin murhapoltosta turkisliikkeen tiloissa missä yläkerrassa asui satakunta ihmistä.

Animalian Salla noudatatko edes itse periaatteitasi jota kerta toisensa jälkeen toilotat.Miten olisi totuus ,valitettavasti en voi paljastaa raskauttavia todisteita tässä mutta uskokaa ,nainen valehtelee.

Tuotantoeläimet ovat nyt KAIKKI  syynissä  mediatempauksissa jossa kyseiset henkilöt kiistämättä syyllistyvät itse rikoksiin mukaanlukien eläinsuojelurikoksiin.
Tilastot SEY;n omilla sivuilla kertoo ongelmien olevan toli muualla,lemmikkieläin ja varsinkin hevospuolella,missä usein on 1 tai 2 elukkaa hoidettavana.Ja näitä pidetään HUVIN vuoksi.

Ei edellenkään ole tullut näiltä asiantuntijoilta ehdotusta miten nämä tehotuotannot voisi parantaa eläinten hyvinvointia , now how ei riitä kuin kirjojen lukemiseen ,visioimiseen, jallittamiseen jostakin rapakon takaa kirjoittelevasta hihhulista joka vaan on keräämässä itselleen pääomaa hyväuskoisilta Suomalais nuorilta.

Vastaukset

Vieras
Vieras

#267 Re: Animalia/ Oikeutta eläimille

2011-02-09 20:26:12

#266: Make my day - Animalia/ Oikeutta eläimille 

Animalian Salla noudatatko edes itse periaatteitasi jota kerta toisensa jälkeen toilotat.Miten olisi totuus ,valitettavasti en voi paljastaa raskauttavia todisteita tässä mutta uskokaa ,nainen valehtelee.

Anna mennä vaan pelasta päiväni ja kerro kaikki todisteet ja pistetään ne iltalehteen niin eiköhän sitten saada jotain hyvää aikaiseksi...