Vetoomus homopropagandan kriminalisoimiseksi julkisessa mediassa

Kommentoitu viesti


Vieras

#14

29.03.2013 08:22

Homomiehistä noin kaksi kolmesta harjoittaa erilaisia anaalisia seksuaalitoimintoja. Anaalinen sukupuoliyhteys aiheuttaa aina vahinkoa riippumatta suojavälineistä ja suojatoimenpiteistä. Peräaukko on suunniteltu toimimaan työntämään ulos ulostetta, ei niin että sen sisälle työnnetään jotakin edestakaisin hangaten. Tämä aiheuttaa sen, että peräaukon sulkijalihas vahingoittuu ja rikkoutuu helposti. Muita haitallisia seurauksia ovat peräsuolen pidätyskyvyttömyys, peräsuolen kalvon repeytymät, paikkojen rikkouduttua ja repeydyttyä bakteerit pääsevät verenkiertoon, peräaukon syöpä.

Välihuomautuksena tuon esille, että heteroseksissä anaaliyhdyntä on yhtä vaarallista kuin homoseksissä. Anaaliseksi ei kuulu luonnolliseen heteroseksuaalisuuteen.

Koodattu. http://koti.phnet.fi/petripaavola/eheytysmanipulaatio.html

Vastaukset


Vieras

#37 Re:

2013-04-10 00:33:29

#14: -  

 

AIKA JÄRKYTTÄVÄÄ TODISTUSAINEISTOA TUO LUKEMANI, ( ILMANKOS JOKA PAIKASTA TÄTÄ AIVOPESU SAASTAA TULEE.) "Marshall Kirkin ja Hunter Madsenin kirja (After the Ball: How America Will Conquer its Fear and Hatred of Gays in the 1990s (1989) on Amerikan homoliikeen opas- ja markkinointikirja kuinka toisinajattelevat tulee leimata negatiivisella tavalla. Kirja antaa muun muassa seuraavia neuvoja homoseksuaalisuuden edistämiseksi: - Heteroseksuaaleille tulee saada aikaan häpeän tunne. - Heteroseksuaalit tulee altistaa koko ajan kuville sekä verbaalisille lausunnoille, joiden tehtävä on saattaa kaikki homouteen liitettävä epänormaalius ristiriitaan sen kanssa että homoseksuaali haluaa olla sisimmässään muiden hyväksymä ja sulautua joukkoon. - Propagandistinen mainostus leimaa kaikki homoliikkeen vastustajat homofobisiksi kiihkoilijoiksi, jotka eivät ole oikeita kristittyjä. - Lopulta propaganda lyö leiman toisinajattelijoihin ja saa näyttämään heidät kritiikin kohteina, vihattuina sekä hiljennettyinä. - Päämäärä saavutetaan ilman faktoja, logiikkaa tai perusteluita, sillä uskomukset voidaan muuttaa jatkuvan emotionaalisen ehdollistamisen kautta, olipa henkilö tietoinen tai ei häneen kohdistuvasta hyökkäyksestä. - Heteroseksuaalien käännyttämisessä esitetään jatkuvasti ja toistuvasti kirjallisia kuvia, joissa homoseksuaalit näytetään samanlaisina kuin heteroseksuaalit. Tämän kuvan tulee olla normaaliuden ikoni. - Mainoksilla on vaikutus heteroseksuaaleihin, vaikka he eivät uskoisi niihin. - Heteroseksuaali kokee kaksi ristiriitaista tunnetta: hän reagoi myönteisesti kuvaan, mutta kielteisesti homoseksuaaliin nähden, kuvan antama hyvä reaktio ja paha reaktio homoseksuaalisuuteen nähden. - Pahimmillaan reaktiot mitätöivät toisensa ja me olemme onnistuneet asioiden sotkemisessa. Parhaimmillaan assosiaatioon perustuva ehdollistuminen siirtää pienin askelin myönteistä tunnetta kuvassa olevaa ihmistä kohtaan." Homoliike ajaa asiaansa aktiivisesti ja sen vaikutukset ovat selkeästi näkyvissä myös Suomessa. Homoliike kampanjoi häpeän tunnetta heteroseksuaaleille. Häpeän tunteen tuottamisen tarkoituksena on saada ihminen myötämieliseksi homoudelle ja häpeämään sitä tunnetta ja ajatusta, että homoseksuaalisuus on luonnotonta. Jos ihmisen saa tässä kohden häpeämään, niin hänen mielensä muuttuu myönteiseksi homoudelle. Tämä oli ja on homoliikkeen päämäärä, joka on jo onnistunut lähes täysin. Homoliike on ajanut aktiivisesti kuvien sekä lausuntojen kautta mielikuvia joiden tehtävänä on saattaa epänormaalius (homoseksuaalisuus) ristiriitaan, sillä homoliike haluaa muuttaa ihmisten käsitykset homoudesta, että se ei olisi epänormaalia, vaan normaalia."