Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

oraakkeli

#6614 Re: Re: Re: Re: Mies ja nainen

05.04.2013 16:07

#6603: - Re: Re: Re: Mies ja nainen

Kyllä turvallisuudentunne katoaa, ikävä kyllä.

Lain muuttaminen  olisi selkeä viesti ihmisille:

perusrakenteet; perhe, kirkko ja arvomaailma- nämä ovat katoavia.

 

Kyse ei ainakaan minun kohdallani ole pelosta tiettyjä pariskuntia tai ihmisryhmää kohtaan; olen yksinkertaisesti huolissani siitä, mihin tämä hieman pidemmällä tähtäimellä johtaa. Minua raivostuttaa ihmisten impulsiivisuus, lyhytnäköisyys, kritiikittömyys ja laumasieluisuus.

Minun on erittäin vaikea hyväksyä sitä, että nuorten ihmisten hyväuskoisuutta, hyväntahtoisuutta ja rakkaudenkaipuuta käytetään armottomalla tavalla poliittisena aseena; eritoten nuorehkot naiset, joilla on kovat ambitiot menestyä työelämässä ja/tai politiikassa, jotka sydämestään haluavat parantaa maailmaa ja toimivat vähemmistöjen puolestapuhujina, valvoten öitä myöten- ovat mitä suurimpia ja varteenotettavimpia kansamme agitaattoreita;

surullista kyllä, tässäkin on kysymys rahasta- ei tottavie länsimaalaisesta demokratiasta ja sen edustamasta hyvyydestä tahi paremmuudesta...

Kuka hyötyy?

-valtionkassa

-lääketieteelliset firmat (hedelmöitysklinikat yms)

-adoptiofirmat

...

Kuka viime kädessä?

-varjohallitukset, jotka vetävät naruista ja omistavat kyseiset putiikit; niin valtiot kuin firmat...

 

Mitä seuraa?

-"tasa-arvo" käsitteenä = minä saan tehdä mitä haluan, ei kuulu muille. Kysyttiinkö sinulta? -ikään kuin eläisimme eri planeetoilla:/

-biologisesti juurettomia lapsia, jotka eivät tiedä kenestä polveutuvat; tosin tämän varmasti tietää joku muu, joka rekisteröi spermanluovuttajat. Ihminen itse tulee tietämään itsestään todella vähän.

-itsemääräämisoikeuden vaiheittainen siirtyminen pois yksilöiltä, riippuvuuden lisääntyminen, homoseksuaalisuuden välittyminen luonnottoman manipulaation keinoin

 

Vastaukset

veritas

#6700 Re: Re: Re: Re: Re: Mies ja nainen

2013-04-05 22:04:29

#6614: oraakkeli - Re: Re: Re: Re: Mies ja nainen

Ilahduttavaa lukea näin tarkasti ja monelta kannalta ajateltu kommentti. Homothan eivät tätä usko, mutta pelkään Suomen kohtaavan Jumalan tuomioita jos homous pääsee avioliiton asemaan. Vai haluatteko homot että tankit vyöryvät tänne "vapauttajina", tulikiveä sataa Suomen ylle, uusia tauteja alkaa esiintymään (aids oli lähtöisin homoista), ym. pahaa tapahtuu Suomelle vain teidän takianne. Esimerkkeinä tästä Sodoma, myös Hiroshimassa (tuhottiin atomipommilla) oli homoutta. Ei rakkaudella voi puolustaa kaikkea saastaa, kuten homot yrittävät homoseksuaalisuutta puolustella.

Jeesus oli (ja on) täynnä armoa JA totuutta. Rakkaus ei ole lupa tehdä vääryyttä, vaan Jumala haluaa että me kaikki (heterot ja homot) teemme parannuksen synneistämme.