Australian maahanmuuttopoliittinen linja Suomeenkin

Kommentoitu viesti

suomi suomalaisille
Vieras

#24 niiiih

22.02.2011 23:14

itse olen työttömänä ollut 5vuotta ja elän toimeentulotuella. töitä hakenu useammin ko jaksan ees laskea. olen nuori päälle parikymppine jolla olis puhtia painaa töitä jos vaa sais muttako työpaikat ottaa mielummi mamua jotka on halvempia ja *uurastavi* nehä luimuilee nurkassa kunnes kello näyttää neljää. (nähty itse)
toimeentulotukea saan 417e/kk kun taas somaliäiti 4lasta saa kuukaudessa yli 4000e
mitä ei ees suomalainen yh äiti saa ku joku 1000e? eli suomeksi MITÄ me suomalaiset ollaan tehty et ansaitaan tämmönen kohtelu?

Vastaukset

tuskinpa

#46 Re: niiiih

2014-02-06 13:27:20

#24: suomi suomalaisille - niiiih

En tiä millasia töitä oot hakenu, useimpiin töihin otetaan ennemmin kokematon ja osaamaton suomalainen kuin kokenut ja asiantunteva maahanmuuttaja. Koeta siinä sitten elättää itseäsi, kun töitä ei mistään saa ihonvärin tai jonkun ihmeen rätin takia. Sitten se on muka maahanmuuttajan vika, ettei töitä ole.

Suomalaiset lusmuilee ihan samassa määrin, turha jeesustella. Ja laita lähde noille tulotiedoille, muuten olen varma, että keksit päästäsi tuon 4000 euroa. Todisteita tässä kaivataan, ei mitään katkeroituneen k-pään valheita.