Lempäälän Rauhanyhdistyksen tutkintaa jatkettava

Kommentoitu viesti

anon

#144 Re: Re: Lempäälässä touhutaan omiaan, Olavi Voittosen kommentti:

13.04.2013 22:35

#140: voi sotkekaa lisää - Re: Lempäälässä touhutaan omiaan, Olavi Voittosen kommentti:

En minä kirjoittanut mitään aivopestyistä tai aivopesusta. Nyt sotket kyllä aivan itse tässä, kun vastaat tuollaisia minun viestiini.

Myöskään adressissa ei puhuta mistään aivopesuista. Allekirjoittamalla adressin allekirjoitat vain sen mitä adressissa lukee; Et kommentteja!

Tänne saa kuka tahansa kirjoittaa mitä tahansa villiä, mutta se ei ole adressin eikä allekirjoittajien vika vaan kommentoijien oma häpeä.

Adressissa toivotaan, että poliisi suorittaisi tutkintansa loppuun asianmukaisesti. EI MITÄÄN MUUTA!

Vastaukset

Huh, huh!!!!

#148 Re: Re: Re: Lempäälässä touhutaan omiaan, Olavi Voittosen kommentti:

2013-04-14 09:05:48

#144: anon - Re: Re: Lempäälässä touhutaan omiaan, Olavi Voittosen kommentti:

Varmana tänne tulee asiaa ja asian vierestä. Kommentointi on kuitekin mahdollistettu. On hyvä että yhteisön ahdistelu tulee keskusteltavaksii. Ja keskusteltaisiin niin että juuri nämä panettelut, urkimiset , ylimielisyydet, hyvien  ja huonojen ihmisten jaottelu jne tulisivat esiin.

Se on kuitenkin pääasia että se asia tulee kunnialla loppuun suoritetuksi  siitä mistä adressi kommentointineen on lähtenytkin.

Mutta  on myöskin hyvä että asia aukeaa meille syntisillekin. Jotka  kuitenkin elämme ns. normaalia elämää töinemme, työttömyyksinemme , sairauksinemme,   velkoinemme, lapsiemme onnstumisten tai epäonnistimisten keskellä.