Antakaa turvapaikka kristitylle Markille

Kommentoitu viesti

Katsokaamme peiliin

#54 Ilmoitus EU:lle ja Ihmisoikeusjärjestöille.

29.07.2013 17:07

Olen samaa mieltä #25 kanssa!Ja oma mielipiteeni:Suomen pakolaispolitiikka on kuin jäänne kivikaudelta,koska ei viitsitä resurssipulan takia tutkia tosiasioita!Mark tekee kahta työtä jotka Suomalaisille eivät kelpaa, koska makaavat mieluumin toimeentulotuilla ja meidän työtätekevien verorahoilla,samalla tavalla voisi ne karkottaa maasta.Yleensä tällaiset ihmiset arvostelevat eniten ja tuomitsevat toisia.Armahtakaa niin teidätkin armahdetaan...

Vastaukset

Pidetään meteliä! Ihmisoikeudet kunniaan!

#55 TottaRe: Ilmoitus EU:lle ja Ihmisoikeusjärjestöille.

2013-07-29 17:57:11

#54: Katsokaamme peiliin - Ilmoitus EU:lle ja Ihmisoikeusjärjestöille. Tietääkö kukaan onko sinne Ranskaan ihmisoikeus tuomiosituimeen tehty valitusta? kuulemani mukaan siellä asioita käsitellään melkosen hitaasti jopa kuukaisien ajan,ja olen ymmärtänyt,että Markin tapauksessa on kiirus,jos häntä jo ollaan käännyttämässä ja hengenvaara kotimaassa

Joku joka on markin kans yhteydessä kannattas viisata sen verran,että ottaisi itselleen ihmisoikeus lakimiehen hoitamaan asiaansa.Ja tälläisten tapausten ei todellakaan kannata vaan antaa olla vaan nämä on vietävä tiedettäväksi

ihmisoikeus tuomioistuimeen,jotta tulevaisuudessa  toivon mukaan saataisin jonkinlainen uusi laki,että joka maa olisi tietoinen mm.Suomi,että turvapaikan hakijoita ei saa käännyttää sinne vaaran keskelle.Monillahan näillä turvapaikan hakijoilla ei välttämättä ole edes perheenjäseniä elossa tai työtä mahdollista tehdä kotimaassaan saati turvallista,sinne siis joutuvat kirjaimellisesti kadulle asumaan,kun lentokone laskeutuu kotimaahan ja poliisi sedät saattavat.Todella julmaa kansaa on Suomen valtiossa,erittäin itsekästä porukkaa.Herää kysymys kuinka julmia he voisivat olla tavalliselle suomalaiselle,jos esim minä tarvitsisin apua?! viitsittäisinkö ottaa asioista selvää ja tehdä jotain.En usko