.

Kommentoitu viesti

Herd Derp
Vieras

#7 Re: Happuja on kahta sorttia!

26.04.2011 09:45

"Itse en käytä mitään huumaus ainetta mutta pidän whiskystä ja conjamiinista."

Huumetta sekin..

Suomessa on niin junttia porukkaa et ei täällä mikään kansan äänestyksellä laillistu...

Vastaukset

Angélica Skywolf
Vieras

#9 Re: Re: Hamppuja on kahta sorttia!

2011-04-28 03:22:24

#7: Herd Derp - Re: Happuja on kahta sorttia!

En tiedä... Minä henkilökohtaisesti uskon kansan äänestykseen jos kysymys on äänestyksessä laitettu oikein lajike määritykset, eikä vain suuntaa-antavasti eli Kun on kyse ESIM: neulasia kasvavasta puustosta niin jos kysymys on näin esim: neulaspuu on narkotiikkaa haluaako suomalaiset että tällainen neulaspuu vapautetaan? Sama esimerkki jatkuu hamppu on narkoottinen kasvi haluaako suomalaiset että hamppu kasvi vapautetaan?

Tässä lukija huomaa sen että neulaspuita on satoja lajikkeita ja jos yhden narkkoottisen lajikkeen vuoksi alamme tappamaan kaikki neulaspuut niin ihminen olisi idiootti!

Tämä sama koskee myös hamppu kasvilajikkeita! Hamppulajikkeista on vain muutama lajike mitkä ovat huumausaine pitoisia ja antaisivat "pöllyn" kun taasen yli 98% happulajikkeista on: EI HUUMAUS AINE PITOISIA !!!   Eli kun kaikki hamppulajikkeet on periaatteessa Finolaa lukuun ottamatta kiellettyjä lajiikkeita on lakipäättäjät PUHTAASTI IDIOOTTEJA kun kieltävät kaikki !!!

Tätä samaa voisi toistaa koivu lajikkeista!  Kellokukka lajikkeista!   Lajike määrityksen alla on satoja erillaisia lajeja mutta ei Ekaikkia tarvitse kriminalisoida!!!?

Uskon että jos kansalle kerrotaan lajike määritys ja kasvin tarkoitusperä kasvatukselle niin KYLLÄ SUOMENKANSA TIETÄÄ kuinka äänestää mutta rehellisyys palkitaan myös tässäkin asiassa. Jos halutaan kasvattaa lääkehamppua niin niitäkin on monia lajikkeita, samoin huumaus-aine lajikkeet ovat omaa kasvatus lajikkeensa, Taasen kankaan ja köyden tekoon on omat lajikkeensa, niin myös paperiteollisuudelle omat, WC paperille omat ja niin edelleen!

Kuten aiemmin kirjoitin en itse käytä huumeita tai siis huuvaavia aineita muuta kuin luvallista ethanolipitoista tulivettä! Mutta minä en kiellä kanssamatkustajiltani tässä elämässä kieltää heidän mieltymyksiään. Mitä tulee Happuun kasvina on hamppu ollut Suomessa satoja jos tuhansia vuosia jo perinne kasvina ja hyödyllisenä sellaisena jo ennen ameriikan olemistakin, mutta sitten yht´äkkiä usa pyynnöstä kielsi suomenkin kasvatukset ja hyötykasvatukset ja nämä 1960 luvun poliittiset pellet nöyrästi kielsivät kasvilajikkeen hampun suomessa. Nykyhallituksen pitäisi ottaa mielestäni asiakseen katkaista tämän kasvin kasvatukseen tehdyt kielllot ja perua ne! Sanoilla antaa kaikkien kukkien kukkia !