rasismi pois suomesta!

Kommentoitu viesti

Mirja Kellokoski
Laukaa

#30 Rasismia vastaan

15.07.2008 05:15

Kun niin monet syyttävät täällä tummaihoisia varkaiksi ja raiskaajiksi niin miettikää mitä itse tekisitte kun tulette köyhinä suomeen, tukia ette saa kuin hyvällä tuurilla ens vuoden puolella eikä kukaan ota töihin edes ruokapalkalla kun ei oo koulutusta. Aika harva on niin jalo että jäätyy ennemmin kuoliaaksi talvella kun ei riittänyt rahat vuokraan kuin varastaa. Harvemmin maahanmuuttajat on rikkaita ja monesti heidän elämänsä on varsin sekavaa.

Ja kun jotkut väittävät että iteppähän on ongelmansa aiheuttanut. Näin ei kuitenkaan ole vaan syynä on usein valkoihoiset riistäjät. Afrikassa Valkoihoiset ovat vuosisatoja riistäneet afrikan luonnonvaroja ja orjuuttaneet ihmisiä. Siirtomaista kuskattiin rikkauksia pois ilman mitään korvauksia. Vaikka nykyään ei siirtomaita ole, länsimaat hallitsevat usein edelleen afrikkaa mm. maailmankaupassa. Lisäksi kun luonnonvarat on vuosisatojen aikana riistetty, jää ainoastaan köyhyys jäljelle. Kun on hyvin vähän rikkauksia jaettavaksi kansan kesken, tulee tappelua kuka niitä rikkauksia saa. Laitetaanpas viisi suomalaista rasistia olemaan viikko ilman ruokaa ja sitten annetaan koko joukolle vain yksi leivänpala, luulenpa että siinä vaiheessa ei enään tasajako ole niin kovin yksinkertainen juttu. Siispä länsimaat ovat itse syy siihen että afrikalla menee huonosti.

Rasistit vois itse kuvitella itsensä pakolaisen asemaan.

Vastaukset

Vieras

#76 Re: Rasismia vastaan

2012-09-25 22:54:38

ei me tarvita tänne jotain köyhiä niggermulkkuja, jotak laittaa kaiken sonnaksi. pysyköön siellä leijonien ja marakattein kanssa kotomaassaan ihna keskenään. siellä on kaikkien villieläinten hyvä olla. eli nekruja afrikkaan ja tämä maa meille. onko kauheen vaikeeta ymmärtää? te hyysärit ja kommarit