rasismi pois suomesta!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista rasismi pois suomesta!.

Pentti Vipuveräjä
Tuupovaara

12.12.2007 23:13

Onko Rasismia olla rasisti rasistia kohtaan, niinkuin Laivastopuu on tehnyt?
pasi parkman
kyrö

#27 rasismi...

08.03.2008 11:02

Toivottavasti suomalaiset heräävät tähän "muukalais,neekeri,somali" aatteeseen. Minusta olisi kiva mennä nostamaan rahaa pankkiautomaatista,ilman että kymmenen somalipaskan porukka kyttäisi mun tunnuslukua. Somaleilla on veressä varastamisen ja raiskaamisen taito. En voi ymmärtää tälläisiä anniylösiä,hyysäreitä,jotka haluaa enemmän mustaa kuonaa Suomeen. Turun sanomissa oli taas viikolla uutinen,miten kolme ulkomaalais taustaista "miestä" oli murjonut suomalaismiehen,potkinut tajuttomaa miestä ja vienyt suomipojalta lompakon,kännykän ja avaimet. Kiitos,neekerit! Näin teillä varmaan kotonakin tehdään. Saatana,että mua vituttaa kaikki "suomalaiset" jotka haluaa tänne lisää kulttuurinrikastuttajia raiskaamaan ja ryöstämään suomalaisten omaisuutta. Pitääkö sattua omalle kohdalle,että tyhmä suomalainen ymmärtää???
Mirja Kellokoski
Laukaa

#30 Rasismia vastaan

15.07.2008 05:15

Kun niin monet syyttävät täällä tummaihoisia varkaiksi ja raiskaajiksi niin miettikää mitä itse tekisitte kun tulette köyhinä suomeen, tukia ette saa kuin hyvällä tuurilla ens vuoden puolella eikä kukaan ota töihin edes ruokapalkalla kun ei oo koulutusta. Aika harva on niin jalo että jäätyy ennemmin kuoliaaksi talvella kun ei riittänyt rahat vuokraan kuin varastaa. Harvemmin maahanmuuttajat on rikkaita ja monesti heidän elämänsä on varsin sekavaa.

Ja kun jotkut väittävät että iteppähän on ongelmansa aiheuttanut. Näin ei kuitenkaan ole vaan syynä on usein valkoihoiset riistäjät. Afrikassa Valkoihoiset ovat vuosisatoja riistäneet afrikan luonnonvaroja ja orjuuttaneet ihmisiä. Siirtomaista kuskattiin rikkauksia pois ilman mitään korvauksia. Vaikka nykyään ei siirtomaita ole, länsimaat hallitsevat usein edelleen afrikkaa mm. maailmankaupassa. Lisäksi kun luonnonvarat on vuosisatojen aikana riistetty, jää ainoastaan köyhyys jäljelle. Kun on hyvin vähän rikkauksia jaettavaksi kansan kesken, tulee tappelua kuka niitä rikkauksia saa. Laitetaanpas viisi suomalaista rasistia olemaan viikko ilman ruokaa ja sitten annetaan koko joukolle vain yksi leivänpala, luulenpa että siinä vaiheessa ei enään tasajako ole niin kovin yksinkertainen juttu. Siispä länsimaat ovat itse syy siihen että afrikalla menee huonosti.

Rasistit vois itse kuvitella itsensä pakolaisen asemaan.

Iso Muna
behind you

15.07.2008 12:23

no ei niiden somalien, mannejen ja muun paskan tarvii tulla suomeen siltikään menis vaikka ruotsiin seki yks ihan turha maa, täynnä hinttejä
tua hopponen
outokumpu

#32 ei rasistinen

05.08.2008 13:44

mitä mie romaneja tunnen nii ne on ystävällisiä
Mikko Mäkimaa
Helsinki

#33 En ole rasisti, mutta:

06.08.2008 15:57

Itse ovat romanit, somalit yms. muut maahanmuuttajat maineensa hankkineet. En tarkoita että kaikki olisivat rikollisia, mutta tilastojenkin valossa he ovat helpommin rikollisuuteen taipuvaisia kuin suomalaiset.

Suomalaisia on pakolaisina muuttanut nälkävuosina ja muina huonoina aikoina esimerkiksi Ruotsiin ja Amerikkaan, eikä heitä ole käännytetty rajalla takaisin, koska suomalaisilla on hyvä maine rehellisinä ja ahkerina.

Parasta olisikin odotella että somalit ja mannet parantavat rikolliset tapansa, minkä jälkeen vasta voidaan alkaa ottaa niitä pakolaisina tänne Suomeen.

Eikä ole ollut Suomellakaan historiansa aikanallakaan ollut aina helppoa; katovuodet, sodat ja muut kurimukset ovat koetelleet. Päin persettä olisi kaikki mennyt jos täällä olisimme alkaneet toisiamme raiskaamaan ja tappamaan heti vastoinkäymisten kohdatessa, mutta ihmeellisesti vain olemme onnistuneet rakentamaan tästä kylmästä ja pimeästä paikasta hyvinvointivaltion.
neekerin metsästäjä
SUOMI

#34 PRFF!

06.08.2008 21:43

Älkäähän nyt viittikö, mikäs niillä on suomessa ollessa, ei tarvii mtn tehdä, kaikki tuodaan suoraan tarjoittimella eteen.. Rastilaki on suomen monaco. kaikki asuu meren rannalla ja kukaan ei maksa veroja ( en tarkoita ihan kaikkia ketkä siellä asuu, mutta tiedätte varmasti mitä tarkoitan.) Ajatelkaas jos ne rahat mitä tänäkin vuonna työnnettiin maahanmuuttajille oltaisiin annettu esim opiskelioille? tai köyhille? tai vaikka eläkeläislille? tai olis riittäny kaikille noille!!! Eiköhän pitäis mennä omat eka, sit vasta muut... Eli siis painukaa takas mistä tulittekin... "neekeriä mä metsästän, tahdon saada suuren.."
Abdu kanber
vantaa

#35 Rasismi

06.09.2008 12:20

Mut hei muistakaa se että afrikka ei olisi köyhä jos eurooppalaiset ei oisi tullu sinne esim. Hitler paljonko se tappo juutalaisia ??? ainaki yli 3 miljoonaa! ja tokassa maailman sodassa kuoli yli 50 miljoonaa IHMISTÄ ja kaikki on hitlerin vika ja se on mikä ? V A L K O I H O N E N ! entä amerikka, hmm no ehkä amerikan kansa ei halua sotaa kun bush tunkee sen nokkaa irakiin ja vie sieltä kaikki ihmisten varat.Eilen tuli bbc:stä tuli uutisia että amerikkalaiset on ampunu kaksi irakilaista poliisia?

Että älkää alko selittää mitää teijä ihme selityksiä koska se ei oo esim. mustaihosten vika että somalissa köyhää ja siellä ja täällä.

Mua vaan vituttaa tää tämmönen kohtelu koska jos suomalainen muuttais ulkomaille niin sitä kohteltais KUN IHMISET toisin kun täällä ulkomaailasia kohdellaan kun koira.
Tero Kallio
Nokia

#36 Kaksipiippuinen juttu...

06.09.2008 13:21

Ihonvärin ja kansallisuuden vihaamisen tuomitsen täysin. Ei minulla ole mitään maahanmuuttajia vastaan. Suomen on otettava vastaan niitä, joilla on suorastaan hengenvaara omassa maassaan. Ei anneta kansallismielisyyden mennä inhimillisyyden edelle.

Maahanmuuttajan/pakolaisen on kuitenkin syytä ymmärtää, että Suomen tarjoama yltäkylläisyys, turva (rasisteista ja muista huolimatta) +muut edut vaatimat myös muutaman velvoitteen. Oikeuksien mukana tulee velvollisuuksia.
- Suomen lakeja on noudatettava
- Suomalaisia on siedettävä, sekä heidän kulttuuriaan ja uskontoaan.
- He saavat muistaa, että suomalaiset ovat olleet täällä tuhansia vuosia ja he ovat juuri saapuneet. Maassa maan tavalla. Jos minä muuttaisin johonkin toisenlaiseen kulttuuriin, yrittäisin paremminkin muuttua sen mukaiseksi, enkä vaatisi sitä muuttumaan.
- Suomi tulee puuttumaan perheen sisäisiin asioihin, jos tänne muuttaa. Ei kunniamurhia, ei pakkoavioliittoja, ei koiratappeluita, ei pedofiliaa, ei naisten alentamista.

Valitettavasti juuri romanit, somalit ja venäläiset ovat eniten suomalaisten vihan alla. Täällä on paljon maahanmuuttajia myös muista kaukaisista kulttuureista, joita siedetään yllättävästi paremmin.

Itse en ole nähnyt negatiivisia esimerkkejä tummaihoisista, tai maassamme asuvista venäläisistä. Lähikaupoissani olen kuitenkin usein nähnyt mustalaisnaisten laittavan erilaisia tavaroita hameidensa alle. Kassat eivät saa tutkia heitä, vaikka huomaisivatkin ja tätä he käyttävät hyödykseen. Poliisillahan on ainoastaan oikeus tutkia henkilön vaatteet, jota epäillään varkaudesta. En minä heitä(romaneja ja muita) vihaa, mutta tiedän, että tuolla toiminnalla he vain huonontavat kansansa asemaa. Uskon ja TIEDÄN, että suurin osa romaneista on kunnollisia kansalaisia.

Valitettavasti pitää huomata se julma tosi asia, että suomalaiset pelkäävät ja vihaavat paljon kaikkea erilaista. Historia on opettanut, että ulkomailta saapuu paljon uhkia.

Maahanmuuttajakin voi muistaa, ettei aggressiivisella suhtautumisella suomalaisten vihaan ole mitään hyvää seuraamusta. Paremminkin hän voisi näyttää, että vihaaminen on turhaa. Tässä aivan ateistina voin löytää erään viittauksen raamatusta, joka on totta: "Ken miekkaan tarttuu, se miekkaan hukkuu".

Diplomatialla päästään pidemmälle, kuin väkivallalla ja vihalla. Sen meidän kaikkien täytyy muistaa, suomalaisten ja ulkomaalaisten, että laitammeko oman kulttuurimme RAUHAN ja YMMÄRRYKSEN edelle.
Tero Kallio
Nokia

#37 #35 -kommentiin..

06.09.2008 13:37

Hitler tappoi oikeastaan kaksinkertaisen määrän juutalaisia. Stalin tappoi vielä enemmän ihmisiä ja hänkin oli valkoinen. Mutta joka rodussa on hirviöitä ja enkeleitä. Idi Amin ei ainakaan ollut valkoinen. Jos joku muu rotu olisi ollut historiassa dominoivana eurooppalaisten/valkoisten tilalla, niin asiat olisivat luultavasti samalla tavalla.
Ei kannata muistella menneitä, tai syyttää jotain ryhmää kaikesta pahasta. Se, joka niin tekee, hyväksyy rasismin.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

06.09.2008 14:44

Pentti Vipuveräjä
Huippuvuoret

06.09.2008 22:04

Realismin ei pitäisi olla rasismia, mutta nykyään se on.

Jos tutkitaan ja todistetaan, että neekerillä on keskimäärin pienemmät aivot, kuin valkoisella se on rasismia

Jos tutkitaan ja todistetaan, että neekerillä on keskimäärin 2cm pidempi sukupuolielin, kuin valkoisella se ei ole rasismia.

Outoa..
Antti Karppi
Vaasa

07.09.2008 22:53

Tämäkin adressi on turha.. Miten adressin kirjoittaja on aikonut kitkeä rasismin pois... Kieltämällä sen ...? Ei saa ajatella toisesta pahaa siis suomeksi..ko ... kö..?

Rasismi yleensäkkin on kaksipiipuinen asia.. Rasismia ei olisi jos ulkomaalaisia ei tulisi Suomeen (paljon)

Suomi olisi siis puolueeton eikä tekisi asialle mitään..

Ei kuulosta niin pahalle....

Mutta sitten meidät leimataan rasisteiksi ja sortajiksi kun emme ota luvattomia maahanmuuttajia vastaan.. Hmm...

Joka suomentuu sanion: Jos joku maa 300 000 kilometriä täältä kärsii niin se on meidän syytä kun ei haluta että meidän maa kärsii myös...

Ei ole meidän vastuu pelastaa ihmisiä jotka ovat pallon toisella puolella..
Me emme ole mitään mailman pelastajia... Se ei ole meidän osamme nyt...

Olisi tärkeämpää saada SUOMEN asiat ensin kuntoon ja sitten alkaa vasta ajattelemaan muuta mailmaa...
Joonas Hurme
Espoo

#41 LOL

23.10.2008 17:40

KOKO ADRESSIN TÄYTYY OLLA PROVO. Ei kukaan vakavissaan tällästä allekirjoita.
Antero Svartgård
Helsinki

23.10.2008 20:58

Valitettavasti rasismista on tullut eri vähmmistöjen ase omien, kohtuuttomien etujensa ajamiseen. Vaikken rasismia tuekaan, en allekirjoita, sillä mielestäni se vain piillottaisi oikeita ongelmia.
Michail Jaction
Jurmaa

24.10.2008 12:06

Rasisteillakin on ihmisarvo.
S S
KAMARA

#44 JA PERIKSI EI ANNETA VAI ANNETAANKO

13.01.2010 23:55

MINUN OMA MIELI PIDE ON SE ETTÄ HALUAN PITÄÄ SUOMEN SUOMALAISILLE MUTTA EI MINUA HAITTAIS JOS MAAHAN MUUTTAJIA JA VASTAAVIA TULEE KADULAA VASTAAN SILLON TÄLLÄN MUTTAKUN NIITÄ ON JOKA TOINEN JOKU KÄPÄ PÄPYRI NIIN MITÄ VITTUA TEET JA SITTEN NÄMÄ ALKAA RÄISKII KAUPASSA ASEILLA [VIJATTOMIA] JA VANNON EETÄ EI OLLUT VIIMENEN KERTA KUN TOMMONEN KAUPPA AMMUNTA TULEE TAAS JOKU KÄPÄRÄTSI TULEE JA ALKAA RÄISKII ELI MIELI PITEENI ON [SUOMI SUOMALAISILLE]

PS.MIELI PITEENI PERUSTUU SIIHEN ETTÄ EI TULISI TOLLASIA KAUHEITA TAPAHTUMIA JA MUITA VASTAAVIA JA JOS JOKU ALKAA NYT VÄITTÄÄ ETTÄ ONHAN SUOMALAISET ITEKKIN TEHNY VASTAAVIA ESIM:KOULU AMMUSKELU JOO YMMÄRRÄN KANTANNE MUTTA NOI KÄPÄRÖTSI SURMAA|TAPPAA MIEJÄN OMAAA KANSAA MUT KÄPÄRÄTSEJEN PIZZEERIAT VOI JÄÄDÄ NE SEN OSAA MUT ASIJASTA LÖYTYY HYVÄT JA HUONOT PUOLET MUT OMALLE KOHDALLE ON TULLU ENEMMÄN HUONOJA KÄPÄRÄTSEISTÄ TÄMÄ ON MINUN KANTANI MITÄ OLETTE MIELTÄ ......
Alain Chiaroni
Helsinki

#45 Kuinka ratkaistaan rasismiongelmaa...

14.01.2010 16:52

Maahamuuttoviraston johtaja ja poliisin ylijohtaja sanoivat, että Sellon ampumistapaus ei saisi lisätä maahanmuuttajavastaisuutta. OK.

Siksi maahanmuuttajataustaisena Suomen kansalaisena (ranskalainen tausta ja 35 v. Suomessa) ehdotan maahanmuuttajavastaisuuden vähentämiseksi yksinkertaisesti sitä, että käännytetään tai karkotetaan rikoksia tehneet ulkomaalaiset. Olen sataprosenttisen varma, että valtaosa "normaaleista", suomalaisia tapoja ja lakeja sekä eurooppalaisia arvoja kunnioittavista maahanmuuttajataustaisista henkilöistä ovat samaa mieltä kanssani.

Jos kaikki rikolliset maahanmuuttajat käännytetään tai karkotetaan ilman poikkeuksia monen suomalaisen luottamus palautuu eikä kaikkia maahanmuuttajia leimata niin kuin nyt tapahtuu valtion strutsipolitiikan seurauksena. Muutama vuosi sitten poliisi vaati 20 nuoren somalirikollisen karkotuksen mutta tähän asti vain 1 on karkotettu. Näin ei voi jatkua.

Maahanmuuttajan allekirjoittama sitoumus maahan saapumisen jälkeen auttaisi "rasismin vähentämisessä". Se voisi olla niin kuin se on adressissa: http://www.adressit.com/ulkomaalaisten_sitoumus
Tony Meola

#46 Re: Rasismi

18.06.2010 13:21

#35: Abdu kanber - Rasismi

Sota olis tullut ilman Hitleriäkin. Stalin tappoi pelkästään omia kansalaisia yli 20miljoonaa. Ei Hitler saanut afrikassa pahemmin neekereitä ees hengiltä ku enimmäkseen soti jenkkejä ja brittejä vastaan sielläkin. Kyllä se on niin, että jokaisen maan tulisi itse kehittää itsensä, ei apua antamalla afrikkaan ratkaista ongelmaa vaan pahennetaan sitä. Neekereitten pitäis itse oppia selviytymään kuten suomalaisetkin ovat tehneet silloin kun itsenäistyivät. Eikö esim. Somaleitten pitäis olla taistelemassa maansa puolesta ja järjestämässä asiat. Niinkuin on nähty ni Afrikassa on edelleen sisällissotia aivan pirusti, sivistysvaltioissa ei pahemmin sotia enää käydä, koska valkoinen mies on viisastunut 2000-luvulle, Afrikassa eletään edelleen 1900-luvun alkupuolta.

BLACK POWER FOREVER
Vieras

#47 ÄLKÄ SYYLISTÄKÖ KAIKKI JOTKU VAA TEKEE PAHOJA EI KAKKI VITTUN ÄPÄRÄT

02.09.2010 18:17

ÄLKÄ VITTU  ÄPÄRÄT TULKO SANO MITÄ SOMALIALAISI TEKEE TÄÄLLÄ SUOMESSA MIETIKÄ VÄHÄN VITTU JOS YKSIN SUOMALAINEN ON KADULLA KÄNNISSÄ JA ALKAA SANOMAAN NEEKERI SANOJA IHA MUUTEN ONHAN MEILLÄ SIT HELPPO SANOA SEN ETTÄ KAIKKI VITTU SUOMALAISET OVAT RASISTEJÄ.!!! MUT EI VOI KUIN YKS NIISTÄ VAAN SANOI SEN SANA SO JOS YKS SOMALI TAI MANNE TEKEE JOTAIN VÄÄRÄ NIII  ÄLKÄ VITTU LIITÄKÖN KAIKKI SAMA JA ÄLKÄ VITTU AUKOKOPÄÄTÄS PASKIASET. SINÄ SUOMALAINEN ÄPÄRÄ LAPSI JOLLA EI OLE ELÄMÄ JA HALUA VAA JOTAIN PAHA ULKOMAALAISILLE NII SANOSIN ETTÄ HANKI ELÄMÄ..

JA ONHAN HYVII SOMALEITA JOLLA ON YRITYKSI JA MANNEJÄKIN VITTU

P.S OLEN ITSE SOMALI SO BE HAPPY MOTHER FUCKER.!

ehkä rasisti emmä tiiä
Vieras

#48 olisko tässä mietittävää

06.11.2010 15:34

ei sieltä aurinkomaista ilman rahaa tulla tänne suomeen.
jokainen voi omalla kohdalla miettiä jos nyt vaikka pitäisi lähteä
usa:han niin kellä työläisella olisi vara....
kyllä me suomalaiset maksamme nytkin suurimman osan tummaihoisten palkan+asunnon+ruuat+harrasteet
olisi suomessa rahalle muutakin tärkeämpääkin käyttöä esim
vanhustenhuolto,nuorisotyöttömyys,koulutukset,asuntohommat,
mielenterveys ongelmat ,ja unohtamatta sotaveteraaneja
suomi maksaa pohjoismaissa eniten rahaa tummaihoisille ja sen takia niitä on tänne tulossa .
ehkä rasisti emmä tiiä
Vieras

#49 olisko tässä mietittävää

06.11.2010 15:41

maassa pitäisi olla maan tavalla
ei suomalaiset saaneet erikoiskohtelua 70-luvulla kun menivät
ruotsiin volvon tehtaille töihin
ei siellä paapottu ja puhuttu suomea
ei ollut ruotsin sosiaali täti ohjeistamassa esim lasten hammaslääkärillä käyntiä varten tai kuljetusta
Vieras

#50 Re: rasistien syy?

19.11.2010 15:46

Vai vie neekeri naiset?
Semmonen nainen joka nuitten
mukaan lähtee voi vapaasti
mennä vaikka timpukstuun.