Kansanäänestys Suomeen saapuvien pakolaisten määrästä!

Kommentoitu viesti


Vieras

#21 Re: Re:

19.02.2014 13:45

#18: ei Vieras - Re:

Jokaiseen allekirjoittamaani adressiin olen aina laittanut nimeni näkyviin. Tällaista roskaa en tietenkään allekirjoita. Eihän kukaan rehellinen suomalainen allekirjoita tällaisia.

Vastaukset


Vieras

#22 Re: Re: Re:

2014-02-20 08:18:50

#21: - Re: Re:  

 

Ai ei muka?

Vieras

#25 Re: Re: Re:

2014-02-20 15:52:12

#21: - Re: Re:

Minä allekirjoitin ja olen rehellinen suomalainen, en edes kirjastosakkoakaan ole saanut koskaan. Työssä olin lähes 50 vuotta ja äänestän nykyään perussuomalaisia.

Rehellinen juu

#39 Re: Re: Re:

2014-02-25 19:18:31

#21: - Re: Re: Jokaiseen allekirjoittamaani adressiin olen aina laittanut nimeni näkyviin. Tällaista roskaa en tietenkään allekirjoita. Eihän kukaan rehellinen suomalainen allekirjoita tällaisia.

Rehellinen suomalainen nainen ja nimi lähti adressiin että kilahti! Hienoa että joku uskaltaa välittömän leimaamisen pelosta huolimatta tuoda tavallisen ihmisen mielipidettä esiin.

Yli 1500 euroa kuussa menee valtiolle pelkästään palkkaveroa. Pääomavero ja välilliset siihen päälle. Jos saisin valita niin ensimmäisenä nämä rahat kanavoitaisiin lastensairaalalle ja nuorten mielenterveystyöhön, heti sen jälkeen vanhustenhuoltoon. Mutta valitettavasti totuus on toinen; nykyinen lastensairaala vaarantaa potilaiden henget ja vanhukset lääkitään sänkyihinsä tai jopa hengiltä. Mutta silti pienellä Suomi-maalla riittää rahaa tukien muodossa kantaa koko maailman taakkaa harteillaan - se oma pesä kuitenkin on siivoamatta :(