Kannabis lailliseksi

Kommentoitu viesti


Vieras

#3060

08.07.2011 01:36

Okei. Teistä on siis ihan oikein mennä armeijaan harjoittelemaan kuinka tappaa ihminen? Teistä on ihan oikein juoda viinaa ja tapella keskenään? Teistä on ihan oikein polttaa tupakkaa ja tapattaa itsensä sillä niin kauan kunhan vain ei polta HAMPPUA. Onko oikeasti ihmisen perustarve (mielihyvä) kielletty ihmiseltä? Ettehän te kiellä suklaata syövältä ihmiseltä suklaata, ette vie tupakoitsevalta tupakkaa, kaljoittelevalta kaljoja, joten miksi te sitten viette meiltä kannabiksemme? Itse poltin 1.5v säännöllisesti, kasvatin ja jäin kiinni. Asunnollani kävi 7 poliisia ja 2 poliisi koiraa.. KAIKKI TÄMÄ KANNABIKSEN TAKIA? Ja mitä he löysivät ? 200grammaa marihuanaa... Oli todella mahtavaa kuulla, että asuntooni, ilman minun lupaani on mennyt vieraita ihmisiä loukkamaan yksityisyyttäni. Kissanikin arasteli monta päivää sattuneen jälkeen (hampun lehdet muuten piti hänen turkkinsa hyvänä).. :D.. ihan oikeasti lopetettaisiinko tämä hemmetin hullun mylly ja sallittaisiin ihmisille sen mitä he haluavat : Hamppua.. Mitä pahaa sinulle, hamppua vastustavalle, on siitä jos sinua vastaan tulee kadulla ihminen ehkä hieman punaisin silmin, hymy suin ja hamppu sätkä huulessaan? Tai sinulle grilli jonossa oleva, kun takanasi on pilvessä oleva mies joka halajaa hieman rasvaista ruokaa? Kun taas verrataan tilanteeseen jossa sinua vastaan tulisi ihminen humalassa, itseäni ainakin aina kuumottaa tilanne missä minua vastaan tulee humalainen tuntematon ihminen, niin arvaamattomia sällejä kun ovat.
Siinä vaiheessa kun näytätte tapauksen missä ihminen on polttanut liikaa kannabista, menee kotiinsa ja hakkaa vaimonsa ja lapsensa, niin voin todellakin alkaa vastustamaan sen laillistamista.

Vastaukset


Vieras

#3067 Re:

2011-07-11 14:38:50

#3060: -

Armeijaan mennään harjoittelemaan maanpuolustusta. Tappaminen sodassa ei ole raakaa tappamista, vaan MAANPUOLUSTUSTA. Raamattukin sanoo näin.

Jos et tuotakaan tajunnut, et luultavasti ole edes tajunnut mitä sä kirjoittelet siellä.