KANSANEDUSTAJIEN PALKASTA POIS25%NYT SÄÄSTELLÄÄN!

Kommentoitu viesti


Vieras

#28

26.03.2014 19:42

Suosittelen 50% palkan alennusta säästöjen luomiseksi ;)

Vastaukset


Vieras

#29 just jooRe:

2014-03-26 19:46:36

#28: -

onko 6355 ekua kuussa iso palkka, istu yöt kokousissa ja ole aamulla heti median hampaissa, kyllä minä tein mielelläni 52000/vuosi ja sain viettää oman ajan rauhass ja nyt eläkkeellä.

Järkyttynyt

#34 Re:

2014-03-26 20:19:49

#28: -

Aivan. Monellekkin nukkumisesta maksetaan.. Ja ottakaa eläkkeet pois niiltä jotka " ej eläkeikäiset "ovat jääneet eduskunnasta eläkkeelle. Nostavat 4500 ja siitä ylöspäin kuukaudessa eläkettä. Rivikansanedustajista puolet ulos.  Kehtaattekin kiristää lapsia , eläkeläisiä, ja sairaita. Itse saatte verottomia etuja myös. Eikö teitä edes hävetä. Räsänen sanoo että tulee köyhiä perheitä jos lapsilisä pienennetään. Itse on mukana pienentämässä. Kompromissia sanoo tekevänsä. Mitä HYVÄÄ hän on hallituksessa tehnyt?  Ei mitään. Laittaa vähäosaiset maksaan että saa salkkunsa pitää. Ja SDP on tosiaankin niin porvarien takana. Kehtaavatkin kiristää väärästä paikasta. Vaihtoehtoja olisi muitakin..Mutta Ministerin salkku on tärkeintä. Uskomaton Hallitus Suomessa.  Kyllä Kataiselta  lapsilisät voi kokonaan ottaa pois, sillä niin isot tulot on hänellä ja hänen rouvallaan.  Järkyttävä tämä Hallitus , pitää ihan itseään nipistää että olenko hereillä ja onko tämä totta  vai unta.. 40% palkoistanne pois. Rdut ja varsinkin verottomat edut pois. Puhdistakaa oma pöytä ensin...Tulkaa sitten vasta toisten pöytään viemään kansikin..