rasismi pois suomesta!

Kommentoitu viesti

Abdu kanber
vantaa

#35 Rasismi

06.09.2008 12:20

Mut hei muistakaa se että afrikka ei olisi köyhä jos eurooppalaiset ei oisi tullu sinne esim. Hitler paljonko se tappo juutalaisia ??? ainaki yli 3 miljoonaa! ja tokassa maailman sodassa kuoli yli 50 miljoonaa IHMISTÄ ja kaikki on hitlerin vika ja se on mikä ? V A L K O I H O N E N ! entä amerikka, hmm no ehkä amerikan kansa ei halua sotaa kun bush tunkee sen nokkaa irakiin ja vie sieltä kaikki ihmisten varat.Eilen tuli bbc:stä tuli uutisia että amerikkalaiset on ampunu kaksi irakilaista poliisia?

Että älkää alko selittää mitää teijä ihme selityksiä koska se ei oo esim. mustaihosten vika että somalissa köyhää ja siellä ja täällä.

Mua vaan vituttaa tää tämmönen kohtelu koska jos suomalainen muuttais ulkomaille niin sitä kohteltais KUN IHMISET toisin kun täällä ulkomaailasia kohdellaan kun koira.

Vastaukset

Tony Meola

#46 Re: Rasismi

2010-06-18 13:21:09

#35: Abdu kanber - Rasismi

Sota olis tullut ilman Hitleriäkin. Stalin tappoi pelkästään omia kansalaisia yli 20miljoonaa. Ei Hitler saanut afrikassa pahemmin neekereitä ees hengiltä ku enimmäkseen soti jenkkejä ja brittejä vastaan sielläkin. Kyllä se on niin, että jokaisen maan tulisi itse kehittää itsensä, ei apua antamalla afrikkaan ratkaista ongelmaa vaan pahennetaan sitä. Neekereitten pitäis itse oppia selviytymään kuten suomalaisetkin ovat tehneet silloin kun itsenäistyivät. Eikö esim. Somaleitten pitäis olla taistelemassa maansa puolesta ja järjestämässä asiat. Niinkuin on nähty ni Afrikassa on edelleen sisällissotia aivan pirusti, sivistysvaltioissa ei pahemmin sotia enää käydä, koska valkoinen mies on viisastunut 2000-luvulle, Afrikassa eletään edelleen 1900-luvun alkupuolta.

neek3rinmetsästäjä jani elfvengren

2012-10-24 17:41:50

#35: Abdu kanber - Rasismi

pääkii n3ekeri