ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!

Kommentoitu viesti

Joskus olisi hyvä ihan ajatellakin, eikä uskoa mitä muut sanoo

#535 Re: Re:

23.08.2011 19:12

#515: Pauli - Re:

> Suomesta löytyy tänä päivänä aivan yhtä fanaattisia kristinuskonkiihkoilijoita, ja se oli minulle jär-kyt-tä-vä uutinen!

> Onneksi he eivät toistaiseksi ole osoittaneet uskoaan yhtä idioottimaisina tekoina kuin muslimiterroristit.

Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Riski pahemmalle on kuitenkin olemassa. Lehdistötietojen mukaan Norjan äskettäinen massamurhaaja piti itseään kristittynä ja yksi motiivi vasemmistonuorten tappamiselle oli näiden oletettu muslimimyönteisyys. Ne kristityt, joiden kanssa Suomessa olen keskustellut, ovat tästä täysin irtisanoutuneet. Mutta, kun katsoo vihaa joka tihkuu tällä palstalla olevista joidenkin uskovaisten (tietysti vähemmistön) kommenteista, ei voi kuin ihmetellä mitä tästä seuraa

 

VASTAUS:Jokainen järkevä ihminen tietää, ettei kukaan oikeasti Jeesukseen uskova kristitty tekisi mitään massamurhia, eikä yhtään mitään murhia. Ja sanoohan tuo kauhea sairas murhaaja itsekin, että oikeastaan koko kristinusko on hänelle vain vitsi ja että hän ainoastaan kuuluu passiivisesti kirkkoon, kun useimmat muutakin ihmiset.

Älykkäät ihmiset tietävät, että pelkkä kirkkoon kuuluminen ei tee ihmisestä uskovaa. Tuo Norjan sairas ihmishirviö on ainoastaan mielenvikainen yksilö, jolla ei todellakaan ole MITÄÄN osuutta kristinuskoon - PÄINVASTOIN, Raamattuhan kieltää ehdottomasti murhan, Mooseksen kymmenessä käskyssä sanotaan: ÄLÄ tapa!!!

Vastaukset


Vieras

#537 Re: Re: Re:

2011-08-23 19:16:57

#535: Joskus olisi hyvä ihan ajatellakin, eikä uskoa mitä muut sanoo - Re: Re:

En nyt vähättelisi Breivikin kristillisyyttä ja Israel-myönteisyyttä.

Aikamoista uhkailua "vääräuskoisia" kohtaan on tälläkin palstalla.