Median lopetettava vääristelty Israelin vastainen uutisointi

Kommentoitu viesti

Juhani Starczewski
Jyväskylä

#56 Re: Re: Re: Kenelle adressi luovutetaan?

08.08.2014 08:37

#49: tietoinen - Re: Re: Kenelle adressi luovutetShalomia!

Shalomia!

Adressin alullepanija
soitti minulle eilen. Hän on miehensä kanssa
Median lopetettava vääristelty Israelin vastainen uutisointi – adressin takana

Adressin alla on nimi: Satu Marianne Piispa. Hän on laittanut adressin nettiin.

Rouva kysyi neuvoa adressiin liittyen, kun olen näiden Israel-adressien kanssa vuosia jo operoinut:
Adressi Israelin tueksi!
 Anteeksipyyntö Israelilta!

Ehdotin häntä olemaan yhteydessä mm. Israel-ystävyystoimikuntaan ja Israelin suurlähetystöön sekä mediaan. Kaikille knsanedustajille tieto tästä adressista meni adressin julkaisupäivänä.

 

Nythän adressin alla ei ole oikein ketään ja mitään tunnettua Israel-tahoa ja sen vuoksi joku voi jättää sen allekirjoittamatta.

Jospa esimerkiksi Israel-ystävyystoimikunta voisi tulla tukemaan adressia ja ottaa sen nimiinsä.

 

Ehdotin myös, että adressin ja sen nimilistan voisi ojentaa Israelin suurlähetiläs Dan Ashbelille ja median edustajille su 2.11.2014 Israel-juhlassa Espoossa.

Adressin voisi juhlassa luovuttaa mm. Viestinnän Keskusliitolle
http://www.vkl.fi/jasenet

Julkisen sanan neuvostolle:
http://www.jsn.fi/jsn/

 

Tällaisia ajatuksia
Yhteistyöterveisin

Juhani Starczewski

 

 

 

Vastaukset

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

2014-08-08 12:43:42



Vieras

#68 Re: Re: Re: Re: Kenelle adressi luovutetaan?

2014-08-09 08:01:24

#56: Juhani Starczewski - Re: Re: Re: Kenelle adressi luovutetaan? 

Ihan tiedoksi, että olen ollut "adressin alullepanijan" kanssa meilitse yhteydessä ja pyytänyt tarkennusta mm. nimeen (jonka nyt tiedän kokonaisuudessaan, ennen eilisiltaa tiesin vain etunimen!), mutta myös kaikkiin muihin kohtiin, jota tämän adressin keskusteluissa on kyselty. Vastausta ei ole vielä kuulunut. Kun/jos kuuluu, ilmoitan siitä kyllä välittömästi! (En usko, että hänellä on mitään sitä vastaan, että nimi julkaistaisiin, mutta kun et Juhani sitä kertonut vaikka ilmeisesti tunnet henkilön henk.koht., niin empä minäkään sitten sitä tähän laita.) 

Tämä adressi siis päätyi adressit.comiin niin, että Kirjoittajan Ystävä toi k.o. tekstin työpaikalleni. Kysyin onko teksti laitettu adressit.comiin, johon vastaus oli, että ei ole. En muista tarjouduinko, vai pyysikö tämä Kirjoittajan Ystävä minua tämän tänne laittamaan, mutta lopputulos siis on, että laitoin, tietämättä Kirjoittajasta muuta kuin ammatin ja etunimen. Asia on mielestäni kuitenkin sen verran tärkeä ja uskovan sydämellä kirjoitettu, että halusin näin tehdä. 

Näillä tiedoin varustettuna siis toimin, ja nyt tosiaan odottelen Kirjoittajalta infoa, jotta voin adressin päivittää.

Satu-Marianne Piispa