Linnan juhlat veteraaneille 2012

Kommentoitu viesti

kerran ollut.

#16 Yliarvostetut juhlat

01.09.2011 16:05

Olen kerran linnassa ollut yli 10 vuotta sitten. Ihan mukavat kekkerit, mutta ei missään tapauksessa elämäni kohokohta. Monille veteraaneille kutsu sitä paitsi tuliai aivan liian myöhään. Linnaan ei voi kaikkia suomalaisia kutsua. Tyytykäämme siihen, että juhlimme edustajiemme välityksellä.

Vastaukset

Pirjo Kaskisola

Adressin tekijä

#18 Re: Yliarvostetut juhlat

2011-09-01 19:31:26

#16: kerran ollut. - Yliarvostetut juhlat

Kiitos kommentistasi. Ei varmasti kaikki paikalle kykene eivätkä haluakaan, mutta heitäkin joukostamme vielä löytyy ja kun tuo kuitenkin on valtakunnan ykkösjuhla, kyllä siellä pitäisi olla mahdollisuus heille, jotka sen juhlan ovat Suomalaisille taistelleet...ja tiedän toki, että se on pieni osa heistä , joka sinne mahdollisesti pääsisi. Arvovaltaiset veteraanithan siellä ovat tietenkin, mutta sieltä pitäisi löytää paikka myös rivimiehille ja lotille.Tuosta myöhäisestä ajankohdasta..tämä tahto pitäisi tulla valtiovallan puolelta...minä yritän kuitenkin saada asialle näkyvyyttä, sillä suurin osa edustajista ei edusta meitä vaan omaa arvomaailmaansa ja julkisuuteen kuuluu tuo median pyöriminen heidän asujensa ja tekojensa ympärillä...se on minusta hyvinkin kaukana itse oikeasta aiheesta. Juhla on kunniatapahtuma ja sen tulisi olla esillä myös sen maailman arvon mukaisesti....vanhimmasta päästä ja jaksamisen mukaan kutsuja..vaikka siihen en tietenkään olisi vaikuttamassa. Kiitos kun käväisit sivulla, Pirjo.