Inarin Seurakunnan tunturipapin virka on säilytettävä!

Kommentoitu viesti

ei haittaa

#46 Ihminen ihmiselle

08.09.2011 11:44

Eräänä päivänä olin kävelyllä ja Anis tuli vastaan koiraansa taluttaen. Tervehdin häntä reippaasti päivää sanomalla mutta hän loi minuun vain halveksivan katseen.
Tämän jälkeen hänen pistepörssinsä romahti minun silmissäni sillä huomasin että kyseessä on ihan normaali ihminen normioikkuinensa.
En kai ollut tarpeeksi tärkeä että olisi kannattanut tervehtiä.
Mäkeen vaan!

Vastaukset


Vieras

#48 Re: Ihminen ihmiselle

2011-09-08 12:22:09

#46: ei haittaa - Ihminen ihmiselle 

Pystytkö ajattelemaan näiden keskustelujen perusteella sitä, että pappikaan ei jaksa aina hymyillä, eikä tervehtiä.  Varmaan ajatuksissa on paljon muuta mietittävää.


Vieras

#49 Re: Ihminen ihmiselle

2011-09-08 12:55:12

#46: ei haittaa - Ihminen ihmiselle

No vähästäpä laittaisit ihmisen "mäkeen". Jos vaikka Anis ei siinä koirien kanssa taajoessaan kuullut mitä sanoit vai sanoitkos edes..?

On sellaisiakin pappeja, ja virkansa säilyttäneinä,  joitten on kuultu sanovan, että puliukot pitäisi tappaa.

Ei inistä turhaa

#50 Re: Ihminen ihmiselle

2011-09-08 13:41:55

#46: ei haittaa - Ihminen ihmiselle 

 Ja höpö höpö!!! Joskus voi olla huono päivä itse kenelläkin. Tai joskus voi jäädä joku huomaamatta! Ja joskus joku ottaa itseensä jos häntä ei kilometrin päästä iloisesti tervehditä. Ymmärystä kehiin ja typerä marttyyrius roskiin!!!


Vieras

#51 Re: Ihminen ihmiselle

2011-09-08 17:02:18

#46: ei haittaa - Ihminen ihmiselle

No vastaavia tilanteitahan voisi armaasta kirkkoherrasta kertoa lukuisia, eikä kysymys ole siitä, etteikö hän tunnistaisi.


Vieras

#53 Re: Ihminen ihmiselle

2011-09-08 17:45:19

#46: ei haittaa - Ihminen ihmiselle

Ei ole mikään salaisuus, että aniksella on huono kuulo. Tosiaankin ei joka päivä voi olla samallainen. Ja miksi pitäisi olla?

Ihminen vain

#75 Re: Ihminen ihmiselle

2011-09-10 13:09:48

#46: ei haittaa - Ihminen ihmiselle

Saattoipa Anis ajatuksissaan miettiä hautajaispuhetta tai sunnuntain saarnaa. Silloin sielun silmät tähyää muita maisemia ja ympäröivä todellisuus jää vähemmälle huomiolle.