Adressi Tasa-arvoista avioliittolakia vastaan!

Kommentoitu viesti

Älä ota kirjaintakaan pois Raamatusta

#65 Re:

04.12.2014 18:03

#10: Juumoi -  

 Homous on aivan selkeästi syntiä. Sitä on aivan turha selitellä ja vielä kaiken lisäksi vaatia muitakin hyväksymään ja vielä saada siunaus syntielämälle. Tulee aika, että itse Jumala näyttää tämän todeksi.

Vastaukset

Uskovainen

#293 Re: Re:

2015-01-05 12:38:35

#65: Älä ota kirjaintakaan pois Raamatusta - Re:  

 Se, että on homo, ei ole syntiä. Sen toteuttaminen on, siis että mies makaa miehen kanssa kuin naisen kanssa maataan. Oma veljenikin on homo. Ja oli tätä lakia vastaan. Huom. OLI. Turhaan sitä lakia on enää vastustaa.

ennakkoluuloton hetero mies

#313 Re: Re:

2015-01-28 15:19:02

#65: Älä ota kirjaintakaan pois Raamatusta - Re:  

 Perusteletko vastustustasi nyt raamatun avulla. Pitäisikö sinun mielestäsi elää raamatun mukaan. Naiset olisivat ala-arvoisia homot tapettaisiin,juopotteleva teini kivitettäisiin. Turha tähän on jumalaa sotkea. Raamattu ei ole jumalan kirjoittama. Raamattu on täynnä tuhansia vuosia sitten eläneiden ihmisten maailmannäkemyksiä.


Vieras

#330 Re: Re:

2015-02-27 19:20:13

#65: Älä ota kirjaintakaan pois Raamatusta - Re:  

 

Juuri noinhan se on. Homous on syntiä. 

Keskustelu sukupuolineutraalista avioliittolaista on johtanut myös aika erikoisiin käsityksiin, joita Raamattu ei tue millään tavalla. Jotkut tuntuvat ajattelevan, että homot menevät helvettiin ja heterot taivaaseen, että Jumala rakastaa heteroja ja vihaa homoja. Tällä tavalla yleistämällä puurot ja vellit ovat menneet sekaisin. Tasa-arvo löytyy kyllä Raamatusta. Siellä sanotaan: "Kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus". Se koskee sekä heteroja että homoja.

Siis tasa-arvoisesti ihan meille kaikille suomalaisille: tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi. Suomen valtiolla on enemmän velkaa kuin koskaan ennen. Meillä suomalaisilla on pitempi matka Jumalan tuntemiseen kuin koskaan ennen. On luopumusta ja paatumusta. Tarttis tehrä jotain. Mitätän se voisi olla. Se voisi olla esimerkiksi sitä, että uskovana sanon tuon ääneen. Ottakaa Jumala tosissanne. Sinä voit keksiä itsellesi sopivan vastauksen, ihan oman: Onko Jumalasta luopumisella ja velkakello.fi Suomen valtion velka lähes 96 MILJARDIA, onko mitään yhteistä? Raamatussa puhutaan velattomasta taloudesta. Uskovana kuuluun "maan hiljaisiin", mutta suoraan se on valitettavasti sanottava, ateismin tulee vähentyä Suomessa, JOS haluamme parempaa. 

Syntiä on tietysti monenlaista muutakin kuin vain homous. Tahdon 2013 -kamppanja aloitti raivokkaan hyökkäyksen miehen ja naisen välistä avioliittoa ja avioliittoinstituutiota vastaan ja tietämättään samalla myös Jumalaa vastaan, myös Raamattua vastaan. Se on selkeästi Jumalaa vastaan kapinoimista.

Jeshua näyttää meillekin mallin. Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen sävyisä (hiljainen, lempeä) ja nöyrä (vaatimaton) sydämeltäni. Näin te löydätte levon (helpotuksen ja rauhan, virkistyksen ja levon ja siunatun hiljaisuuden) sielullenne, sillä minun ikeeni on sopiva (sovelias, käytännöllinen, hyvä - ei ankara, kova tai painostava, vaan miellyttävä, armelias ja kevyt), ja minun kuormani on kevyt (keveä).  Matt.11:29-30

 

  "Ihminen protestoi Jumalan olemassaoloa vastaan, koska on kokenut kärsimystä ja näkee pahuutta. Jos Jumala olisi alun perin luonut maailman sellaiseksi kuin se nykyään on, en itsekään haluaisi uskoa häneen. Mutta emme saa unohtaa luomisen jälkeen tapahtunutta syntiinlankeemusta, jonka myötä kärsimys ja epäoikeudenmukaisuus tulivat maailmaan."