Kansanäänestys sukupuolineutraalin lakiehdotuksen kumoamiseksi

Kommentoitu viesti


Vieras

#176 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: : Re: Homolain seuraamukset kauheat

08.12.2014 20:16

#173: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: : Re: Homolain seuraamukset kauheat 

 "Luuletko etteivät imaamit näin puhu,  minä en luule,  moskeijoiden puheet eivät vuoda julkisuuteen.  Siellä puhutaan paljon,  mistä ei osata aavistellakkaan.  Niitä ei kuitenkaan tutkita."

Niitä ääriislamilaisten saarnammiesten länsimaissa pitämiä vihapuheita on vuotanut julkisuuteen ja johtanut viranomaisten toimenpiteisiin, maahantulokieltohin yms.

Ja mitä oikeutta ne moskeijapuheet antaisivat kristillisille saarnamiehille hyökätä vähemmistöjä kohtaan?

"Suomalaiseen hengelliseen kulttuuriin ei kuulu tuollainen kielenkäytön henki."

Juu, toivottavasti kotimaiset saarnamiehet eivät ota ruotsalaisesta kollegasta mallia.

Vastaukset


Vieras

#177 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: : Re: Homolain seuraamukset kauheat

2014-12-08 22:13:06

#176: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: : Re: Homolain seuraamukset kauheat 

 

 

Niin ei Raamattu kuitenkaan anna kenellekkään oikeutta hyökätä kenenkään kimppuun.
Vaikka meidän ihmisten ns. "liha."  Siis inhimillinen mielemme siihen kovasti pyrkii koko ajan.


No,  sitten totuutta ei kuitenkaan saa peittää.  Ja samanaikaisesti täyttyisi olla suolana maailmassa.

Mitenkäs tämän yhtälön itse ratkaisisit?

 

Sen siitä saa

#205 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: : Re: Homolain seuraamukset kauheat

2014-12-10 12:16:17

#176: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: : Re: Homolain seuraamukset kauheat 

  Islamin vihollisia on kristityt, juutalaiset, Amerikka ja Länsimaat. Islamissa kun opetetaan että kaikki muuta kuin muslimit ovat koofereita eli vääräuskoisia. Saarnat ovat sen mukaisia.

Kristityn näkökannalta islamilaiset elävät pimeydessä, mutta niin myös kaikki länsimaissa ja muualla  asuvat ihmiset , jotka eivät Jeesusta tunnusta Vapahtajanaan ja Herranaan. 

Kaikki me ihmiset muslimit, kristityt, hindut ym. tarvitsemme yhtälailla Pelastajaa. Vain kristityilla on Pelastaja synneistä. Muissa uskonnoissa yritetään itse omilla hyvillä teoilla tulla pelastetuksi.

Tämän kaiken opin jo kauan sitten koulussa uskonnon tunneilla. Silloin vielä oli tunnustuksellista uskonnonopetusta. Nykyisin uskotaan kai pamahdukseen ja evoluutioon, joilla ei ole mitään järkevää perustaa. Ihmiset on vaan uskoteltu siihen, ihan kuin nyt uskotellaan ihmisiä kannattamaan homoavioliittoja. Nyt elämme hsitoriallista aikaa, josta lapsemme ja lastemme lapset saavat kärsiä, jos teemme tällaisia suuria vääriä päätöksiä henkisesti suurelta osalta rappeutuneen, paatuneen eduskunnan päätöksellä.

Ihmistä (ja eduskuntaa) voi näimmä yhäkin vetää pannasta ihan mihin hullutukseen tahansa.  Ja auliisti mennään, kun ei osata itse ajatella omilla aivoilla puhumattakaan että Jumalan annettaisiin johdattaa hyvää ja vanhurskasta tietä eteenpäin.