Pelastetaan Helsingin bussilinja 69 eli nakki o.s. Metsälän linja

Kommentoitu viesti

Paavo

#59 Adressi on väärässä: 69 ei lopu vaan muuttuu

14.01.2015 12:05

69 on tarkoitus korvata linjalla 74, joka ajaa pitkälle entistä 69:n reittiä. Reitti vain paranee, kun bussi ajaakin Töölön kautta Kamppiin, jonne ei nykyisin muuten ole mitään linjaa. 

Uusi reitti 74

Älkää nyt hyvät ihmiset vastustako parannusta ainakaan ennen kuin olette edes tutustuneet asiaan.

Vastaukset

Sanelma

#61 Re: Adressi on väärässä: 69 ei lopu vaan muuttuu

2015-01-14 13:14:08

#59: Paavo - Adressi on väärässä: 69 ei lopu vaan muuttuu

Paavo: Suunnitelman mukaan Pukinmäen ja Tapaninvainion alueelta ei enää pääse Oulunkylän ja keskustan suuntaan suoralla linjalla. Uskon, että aika monet täällä kommentoivista ovat todella tietoisia tästä asiasta.

Kampin ja Töölön alueesta minä ainakaan en ole koskaan murehtinut, kuinkakohan monta raitiovaunua siellä ajaa?

Jos itse vaikka ensi alkuun vertaisit rinnakkain nykyistä reittikarttaa ja Koillis-Helsingin alueen suunnitelmaa, niin ehkä saattaisit huomata, että suunnitelmassa tietyt osat Koillis-Helsingissä ovat jääneet joukkoliikenne katveeseen.

Tuleva työmatka-autoilija

#62 Re: Adressi on väärässä: 69 ei lopu vaan muuttuu

2015-01-14 13:27:27

#59: Paavo - Adressi on väärässä: 69 ei lopu vaan muuttuu 

69 ja 72 uusilla linjauksilla viedään yhdeltä Helsingin alueelta kaikki linjat niihin suuntiin, joihin alueelta yleisimmin kuljetaan.
http://www.adressit.com/sailytetaan_bussilinja_72_nykyisella_reitilla

joukkoliikenteen kannattaja

#68 Re: Adressi on väärässä: 69 ei lopu vaan muuttuu

2015-01-15 13:29:26

#59: Paavo - Adressi on väärässä: 69 ei lopu vaan muuttuu 

 Ymmärtääkseni uuden reitin suunnitelma paljastetaan vasta tänään. Minä en ainakaan ole löytänyt tietoa uudesta reitistä joten otan mielelläni sinun tietämystä vastaan ja vastusta asiaa kunnes voin todeta palvelujen parantuvan.