Linnan juhlat veteraaneille 2012

Kommentoitu viesti

jiip

#24 Re:

13.09.2011 13:01

#1: -

Voi itku sentään, antakaa veteraanit jo olla! Vai kysyikö joku heidän mielipidettään asiasta? Kaikki kunnia Suomea puolustaneille, mutta eiköhän nää älyttömyydet riitä jo. Vapaaehtoiset voi toki käydä lahjoittamassa rahansa keräyksiin, sinne kelpaa raha, ja tarve vaan kasvaa! Ehkä jotain siitä päätyy veteraaneillekin.

Oikein facebook -ryhmäkin luotu asialle, taidetaan olla ihan tosissaan tässä ajamassa tätä...

 

Vastaukset

pirjo kaskisola

#25 Re: Re:

2011-09-13 13:14:24

#24: jiip - Re:

Kiitos "pistoksesta"(minä koen sen niin). jos luet kuitenkin tuon adressin kokonaan, sieltä selviää, että emme ole "raahaamassa" ketään minnekään, vaan jokainen kykyjensä mukaan, sillä monelle riittänee tuo valtiovallan kutsu ko tapahtumaan. Ja kyllähän ne asiat niin menee, että se mihin itse luotetaan sitä viedään eteenpäin...epäilijöiden kommentit antavat lisäpontta asialle. Jokaisella meistä on oma unelma, tätä olen elätellyt mielessäni jo yli 10 vuotta ja tämä on vain yksi niistä. Minä kannan unelmaani, enkä toivo että siltä kukaan katkaisee siipiä. Ainoa "toppi", jonka otan vastaan, on sitten tuolta ylemmältä taholta...heillä kun on siihen oikeus.

Kenenkään mielipidettä en ole kysynyt, sillä kutsuun voi vastata myös kieltävästi...tiedän kuitenkin, että moni suomalainen, niin vanha kuin nuorikin olisi enemmän kuin ylpeä suomalaisuudestaan, mikäli tuon JUHLAN VARSINAISET SANKARIT, edes osa siitä  (rintamasotilaista/lotista) olisi tuolla juhlapaikalla...kiitos kuitenkin tästä mielipiteestäsi...<3 ystävällisin terveisin Pirjo,

Älytön unelma, ehkä niinkin :)