Adressi Tasa-arvoista avioliittolakia vastaan!

Kommentoitu viesti

Mikko Varho

#584 Re: Oletko vielä alakoulussa?

12.06.2015 17:06

En voi missään muodossa tuota käsittämätöntä "lakimuutostanne" hyväksyä vastustaessanne sitä, ettei homoseksuaaleja saataisikaan avioliittoon heikentämällä niiden tilaa. Jos joku käyttää nimeäni "puolestani" asiaan vastaan niin sille pärähtäisi oitis oikeusistunto, ymmärrättekö "homofobittiset räkättirastaat" sitä, mistä tässä asiasta on edes kyse (kyse on ihmisoikeudesta ja sellaisen tulee jonka tulee jokainen ihminen hyväksyä, vaikka pahaa teillä tekisikin -pitääkö Suomessa hyväksyä uskonnollisuus tuon jälkeen, ei todellakaan!!).  Elän kaikesta huolimatta silti "HETERONA" ja äitini täytti 60v. 28.11.2014. Ymmärrättekö, allekirjoittaneet kristityt, mitä se minulle ateistille EDES merkitsee!? Ette varmaankaan. Kaikki perustuu teille "ihmisen käsittömyyteen"! Ei voida ajatellakaan KOSKAAN ihmisten puolesta Raamattunne avulla! Siinä on liian paljon mun eettisyyttäni ja ihmisoikeuksiakin vastaan!!   

Vastaukset

Kari

#587 Re: Re: Oletko vielä alakoulussa?

2015-06-19 07:09:33

#584: Mikko Varho - Re: Oletko vielä alakoulussa? 

 Eihän tässä mitään uskontoa tai raamattuakaan tarvita,vaan tervettä järkeä.Kehittyvä lapsi vauvasta aikuisuuteen tarvitsee mies-ja naispuolisen roolimallin,jotta hänestä kasvaisi tasapainoinen nuori ja aikuinen.Koulukiusatuksi joutuu varmasti,jos kaikki saavat tietää,että joo,mulla on kaks iskää tai kaks äiskää.