Vetoomus turvallisemman Suomen puolesta

Kommentoitu viesti

Pippuri

#19 Suomalainen?

01.07.2015 19:22

Kuten muutkin ovat asiasta kirjoittaneet, nykyään suomalaisuus on sama asia kuin rasismi. Suomlaisilla ei ole oikeuksia Suomessa ja jos niitä vaadit olet vähintääkin rasisti. Onko näin? Jos on olen ylpeä raisisti! En kumarra enkä tanssi muslimien tahtiin. Laulan suvivirttä keuhkot pihalle, teippaan tonttu-ukot ikkunaan joka joulukuu ja joulupukki on edelleen IN. Kas vaan allah ei ole minun kuningas, eikä siihen uskovat! Ihan sama millä nimillä minua kutsuvat. Pukeudun, puhun ja elän juuri niin kuin haluan ja jos se jota kuta mamua loukkaa, niin voi voi. Terapiaan vaan!Eiköhän sitä apua sieltä sossun piikkiin saa. Se mitä he itse täällä harjoittavat on Suomen lakien vastaista vaan eipä tuo näytä yhtään haittaavan. On ihan ok raiskata alaikäinen tyttö, kun allah niin käskee vai käskeekö??? No ei taida, mutta ei silläkään niin väliä ole, eihän suomalaiset tiedä islamin uskosta muutenkaan mitään. Mietityttää vaan miksi päättäjät antavat Suomesta tälläisen kuvan? Eikö Suomi ja sen oma kansa ole enää minkään arvoista?? Ja sitten vietetään itsenäisyyspäivää joka joulukuun 6. päivä. Eiköhän olisi syytä vaihtaa ko. juhlan nimeä, nimittäin itsenäisyys alkaa olevan yhtä kaukana, kuin Timbuktu. 

Vastaukset


Vieras

#27 Re: Suomalainen?

2015-07-02 19:20:26

#19: Pippuri - Suomalainen? 

 Hyvä kommentti. :)