Rekisteröikää Lapsiin Sekaantuneet ja Siitä Tuomitut Pedofiilit Suomessa

Kommentoitu viesti

ano nyymi
kaupunki

#1 addressin tarkoitus epäselvä

03.11.2009 21:52

Minulle jäi epäselväksi, onko addressin tekijän toive, että pedofiilit ( yksilön seksuaalinen suuntautuminen kohdistuu vain ja ainoastaan seksuaalisesti kehittymättömiin, esimurrosikäisiin lapsiin, wikipedia ) joutuvat rekisteröidyiksi, vaiko vain kaikki ne pedofiilit, jotka ovat seksuaalisesti hyväksikäyttäneet lasta. Tuli vain mieleen, että jos kyseessä on se ensimmäinen, niin eikös samalla vaivalla voisi kerätä rekisteriin ihan kaikkien ihmisten seksuaalitiedot, eroottiset mieltymykset?

Vastaukset

Jay

#29 Re: addressin tarkoitus epäselvä

2010-08-17 11:59:23

#1: ano nyymi - addressin tarkoitus epäselvä

Pedofilia (kr. παιδοφιλία < παῖς 'lapsi' + φιλία 'rakkaus') on parafilia (ICD-10: F65.4), jossa pedofiiliksi kutsutun yksilön seksuaalinen suuntautuminen kohdistuu vain ja ainoastaan seksuaalisesti kehittymättömiin, esimurrosikäisiin lapsiin. Lähde Wikipedia.

Eli minun mielestäni ryhmän perusideana olisi saada rekisteröinti niille pedofiileille jotka ovat toteuttaneet fantasioitaan lapsia kohtaan sekä todettu syylliseksi oikeuden edessä lapsen hyväksikäyttörikoksesta... Eli addressiin voisi lisätä esim. sanan "tuomitut" tai "syylliseksi todetut" ? Toivottavasti sait vastauksen kysymykseesi..

Vipstaagi

#39 Re: addressin tarkoitus epäselvä

2010-10-15 02:41:21

#1: ano nyymi - addressin tarkoitus epäselvä

Mitä xxxxx epäselvää tässä muka on ? Joka on pedofiliasta tuomittu joutaa julkiseen rekisteriin.. Julkaistaanhan muistakin rikollisista niin lehdissä kuin tv uutisissa sekä henkilötietoja että myös kuvia.

Vieras

#57 Re: addressin tarkoitus epäselvä

2011-01-04 16:02:46

#1: ano nyymi - addressin tarkoitus epäselvä 

Nähdäkseni tuon voit lukea itse adressin selostuksesta...Kiinnitä huomio sanaan TUOMITTUJEN.Eli silloin teko on jo tehty.Piste.

Crishelle

#78 Re: addressin tarkoitus epäselvä

2011-01-30 15:22:29

#1: ano nyymi - addressin tarkoitus epäselvä 

Eiköhän tuo ole aika selvä.

Sen mä vaan sanon että jos joku hiton pedofiili tulee sataa metriä lähemmäs mun tytärtä, puolustan tyttöä aggressiivisesti piittaamatta pätkän vertaa laeista ja asetuksista.

Vieras

#85 Re: addressin tarkoitus epäselvä

2011-03-04 11:12:21

#1: ano nyymi - addressin tarkoitus epäselvä

Luin jostakin, että se joka ei ymmärrä mitä on pedofilia ja taitaa itse olla pedofiili.

Näin nämä tyypit saada oikeutusta teoilleen.

Pitäisi myös muistaa mitkä ovat ilmiön yhteiskunnalliset  kustannukset. Työssäkäyvät

joutuvat kustantamaan työkyvyttömyyseläkkeet ja muut hoitokulut pedofilian uhreille.

Joten eikö olisi todella kannattavaa rakentaa ennaltaehkäisevä mekanismi yhteiskuntaamme.

Eli pedofiilirekisteri ja kovemmat sanktiot, tuskin mikään muu toimii pelotteena näille sairaille ihmisille.